Kerst-baby!

Hallo allemaal,

Zolang er nog geen decemberforum is maar effe hier bijkletsen, kreeg vanochtend de zenuwen verloor wat bloed help ofja meer wat bruine afscheiding dus ja de zenuwen zitten nu echt heel hoog. Ga donderdag naar de gynacoloog maar was het liefst er vandaag nog heen gegaan.
Hopelijk krijgen we donderdag een hartje te zien maar de hoop is sinds vandaag toch wel een klein beetje de grond ingeslagen (shit shit)
Maarja proberen toch maar een beetje positief te blijven en hopen maar !!!

Groetjes allemaal

Hey Kristap,

Ik snap wel dat je je zorgen maakt. Is het bij dat beetje gebleven of..? Het is ook allemaal zo griezelig in het begin he. Ik heb in januari een miskraam gehad dus ook ik heb wel zoiets van pfff als ik maar door die eerste maanden heenkom tenminste dan is de kans op een mk toch wel een eind afgenomen he.

Ik hoop voor je dat het niks is en dat je gewoon een hartje hoort als je op controle mag.

Groetjes Petra

Hoi,

Ik ben ook in December uit geteld, namelijk op 23 december.
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind t reuze spannend!!
19 mei mag ik voor de 1e keer naar de Verloskundige

quote: kristap reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2008 19:45:10'));

Hallo allemaal,

Zolang er nog geen decemberforum is maar effe hier bijkletsen, kreeg vanochtend de zenuwen verloor wat bloed help ofja meer wat bruine afscheiding dus ja de zenuwen zitten nu echt heel hoog. Ga donderdag naar de gynacoloog maar was het liefst er vandaag nog heen gegaan.
Hopelijk krijgen we donderdag een hartje te zien maar de hoop is sinds vandaag toch wel een klein beetje de grond ingeslagen (shit shit)
Maarja proberen toch maar een beetje positief te blijven en hopen maar !!!

Groetjes allemaal

ik snap wat je bedoelt!! Ik heb ook bruine afscheiding gehad afgelopen zondag. Ook ik was overstuur maar de verloskundige en andere vrouwen die ik gesproken heb zeggen dat t innestelings bloed of oud mensruatie bloed kan zijn. Dus ben weer iets op gelucht en mij helpt t dat je altijd de verloskundige kan bellen bij twijfel

Hoi meiden,

Hoe staat het er voor? Nog bruine afscheiding gehad of is het over? Ik hoop het maar voor jullie.

Groetjes en geniet van de zon he vandaag.

Petra

Hallo allemaal,

ik heb rond de 4e/5e week ook wat bloed verloren. Meer dan een druppel kan het niet geweest zijn. Ik heb me er niet druk om gemaakt. Er is een verschil tussen bloed verliezen en BLOED verliezen, als jullie me begrijpen. Als je echt een miskraam hebt, denk ik dat dat niet te missen is.
Het kan idd oud bloed zijn, rond week 4 en 8 kun je nog steeds licht menstureren. Misschien tijdens sex of kracht zetten voor de grote boodschap een adertje gesprongen...

Houd moed! En ik zou bij twijfel of aanhouden van een bloeding altijd contact opnemen met de vk!

sterkte!

Leonie

Ik wil ook zo'n banner onderaan mijn berichten,maar t lukt niet!! Hoe moet ik dit doen?

Terug
Bovenaan