Hallo meiden,
ik was ook, net als jullie begrijp ik, op zoek naar het decemberforum, maar dat is er dus nog steeds niet, helaas.
Ik ben ook in december uitgerekend. Het is voor ons ons tweede kindje en we zijn er erg blij mee. Op 22 mei hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige en ook gelijk de eerste echo. Echt superspannend.De vorige keer heb ik er niet eens over nagedacht dat het misschien fout kon gaan, maar in de tussentijd heb ik al meer gehoord van miskramen, dus ik heb het nu wel in mijn hoofd zitten.
Mijn uitgerekende datum is 20 december. Gelukkig heb ik nog niet veel klachten, alleen mijn borsten zijn wat voller en soms wat gespannen. Ook zijn mijn tepels groter en donkerder. Misselijk ben ik gelukkig niet. Petra, wat er gebeurt op een eerste afspraak is verschillend, dat hangt af van je verloskundige. Zo krijg ik gelijk een echo, maar jij niet lees ik in je berichtje. Ze nemen wel alle gegevens met je door en je wordt gewogen en je bloeddruk wordt gemeten. Waarschijnlijk nemen ze ook wat bloed af. Nou, we "spreken" elkaar later vast weer, hopelijk komt het decemberforum snel.
Groetjes
Bibi