Kerst-baby!

via www.babybrabbel.nl kun je er een aanmaken,
ik heb die van mij in het kladblok opgeslagen in HTML code,
dan kun je steeds kopie/paste doen, wel onderaan je bericht html editor aan hebben,
dan moet het helemaal goed komen!

Voor mij duurd het nog even, maar weet iemand al wat je bij de eerste afspraak met de verloskundige kunt verwachten?
Ik lees van alles en nog wat, maar het is niet echt eenduidig!
Mijn eerste afspraak is 23 mei, en de eerste echo 3 juni,
het leek ons leuk als mijn vriend juist met de echo mee gaat, maar lees nu
in sommige artikelen dat juist de eerste afspraak ook belangrijk voor je man/vriend is.
Aangezien hij niet vreselijk veel vrije dagen heeft, willen we die ook een beetje sparen voor als de baby er is ook al is dat nog erg ver weg...
(eigenlijke belachelijk dat een man maar 2 dagen verlof krijgt!)
Al ervaringen of als jullie komende weken ervaringen opdoen zou deze graag horen!

Hallo meiden,

ik was ook, net als  jullie begrijp ik, op zoek naar het decemberforum, maar dat is er dus nog steeds niet, helaas.
Ik ben ook in december uitgerekend. Het is voor ons ons tweede kindje en we zijn er erg blij mee. Op 22 mei hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige en ook gelijk de eerste echo. Echt superspannend.De vorige keer heb ik er niet eens over nagedacht dat het misschien fout kon gaan, maar in de tussentijd heb ik al  meer gehoord van miskramen, dus ik heb het nu wel in mijn hoofd zitten.  
Mijn uitgerekende datum is 20 december. Gelukkig heb ik nog niet veel klachten, alleen mijn borsten zijn wat voller en soms wat gespannen. Ook zijn mijn tepels groter en donkerder. Misselijk ben ik gelukkig niet. Petra, wat er gebeurt op een eerste afspraak is verschillend, dat hangt af van je verloskundige. Zo krijg ik gelijk een echo, maar jij niet lees ik in je berichtje. Ze nemen wel alle gegevens met je door en je wordt gewogen en je bloeddruk wordt gemeten. Waarschijnlijk nemen ze ook wat bloed af. Nou, we "spreken" elkaar later vast weer, hopelijk komt het decemberforum snel.

Groetjes
Bibi

Sorry !! Ik schreef Petra, maar ik bedoel Femke. Ik had net alle berichten zitten lezen en daarom haalde ik de namen door elkaar. Nogmaals sorry.

Hallo allemaal,

Gelukkig verder geen bruine afscheiding meer of bloedverlies gehad, gisteren aan onze ouders verteld deze vonden het superleuk maar ook erg spannend aangezien het al 2 keer misgegaan is, we hebben samen afgesproken dat dit de laatste poging is mocht het misgaan.
Dus hopen maar en anders lekker genieten van onze 2 meiden die we al hebben.
Hopelijk volgt het decemberforum snel en dat we jullie daar allemaal weer terug mogen zien

Groetjes

Terug
Bovenaan