Ja ik hoop inderdaad dat het ook niet uit gaat maken zometeen, we gaan het nog even afwachten.
Nou een aantal mensen weten inderdaad wel dat we er iets meer mee bezig zijn, als zijnde dat we het meer aan het bespreken zijn enzo. En dat we er wel al over na aan het denken zijn dat we binnenkort een keer willen gaan beginnen.
Maar mogelijk dat wij nu dus komende maand de spiraal eruit gaan halen, en dat weten in principe nog niet echt mensen. Ik had het met mijn moeder over iets voor volgend jaar en toen zei zij nog van: nou ik denk niet dat je dan een kind al hebt, misschien wel al zwanger....dus toen dacht ik: haha je moest eens weten.
Wat me ergens ook wel weer wat bangig maakt. Zij roept al mega lang dat ze oma wil worden maar ik denk dat als wij nu binnenkort aan zouden komen met dat we zwanger zijn, dat ze het dan toch te vroeg gaat vinden. Dat ze vind dat we nog even moeten sparen eerst en dingen aflossen (we hebben iets van ouders moeten lenen). Dus dat is voor mij opeens spannend, hoewel ze er wel mega blij mee zal gaan zijn.