KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Bleh,..

Zon,.. Kom,... Zon,.. Kom,..
Maar dan wel zondag want morgen moet ik werkuh!!

Esmé mv kay

Ik baal dat mijn spierpijn meer is dan alleen spierpijn.... Maar een verrekte spier of erger nog een scheurtje erin. En dat precies rechts!
Terwijl ik wil autorijden met dit prachtige weer, maar dan doet dus schakelen zeer
Yoëll gedragen moet worden, maar dit dus maar met anderhalve arm kan. Dit niet goed is voor die klote rug die van onder tot boven vast zit en niet los wil.
Ik dan vandaag me de pestpokke heb gelopen in mn uppie op een volle groep mcg'ers
Als je de cliënten dan naar de woning brengt aan het eind van de dag en er tegen je gezegd wordt; ja maar ze moet minimaal 1 dagdeel uit haar stoel dus niet zo fijn dat dat neit gebeurd is GRRRRRR Dan pletter je haar er toch meteen om vier uur uit en vervolgens als de tijd van een dagdeel om is weer in dr stoel.
Stelletje kuttekoppen!

Zo das eruit

Dank u

Ik moet zondag naar de verjaardag van mijn petekindje in Venlo  en nu is de hele dag de A2 afgesloten.. Ik moet dus hélemaal om rijden over Den Bosch!!!

KLOTEZOOOOOOIIII !!!!!

Ook was Kay net 2 dagen beter en nu begint hij weer te snotteren en heeft hij weer een klein beetje verhoging.. Vanmiddag liep de poep (water)  langs zijn beentje naar beneden, dus als een gek naar boven en zo  zijn kleertje uitgedaan en gelijk met zijn billen in een warm bad gezet. Hij is er dus weer niet zo goed aan..  komt er nu nooit een einde aan? Zucht,. mijn arme ventje..

En kan er niet iemand een afzuiging in de plinten van de vloer maken dat als ik op een knopje druk ineens al het stof/vuil van de vloer wordt gezogen? Of een apparaat die je was schoon, droog en opgevouwen uitspuwt??

En kan de staatsloterij niet een paar mensen miljonair maken ipv één iemand een paar miljoen geven? Kan het zo goed gebruiken..

Dank u klotekoppuhhhhh!!!!  

Esmé mv Kay

WAAROM denken mannen bij remsporen in de WC dat die vanzelf wel verdwijnen????
Laat hem anders lekker zelf de plee schoonmaken!!

Ik wilde naar mijn zusje maar voor mijn neus gebeurt eeen ongeluk waardoor de hele A12 werd dicht gegooid. NOu ik heb wel ff staan vloeken! vooral omdat het anderhalf uur duurde voordat ik eindelijk de snelweg af kon!

Mama's en papa's kunnen alleen maar Nee zeggen.
Puhhh doe het lekker toch, we slopen toch niets...

Ben toch wel erg benieuwd wie ikke_spookje is
Er komen steeds meer geheimzinnige namen voorbij..
Freaky hoor!

1. Dat hubbie WEER het hele weekend weg is.
2. Dat onze kat niet in z'n hum zit, (jaloers op Tessa?), weet niet wat ie wil, is ie binnen dan wil ie naar buiten, is ie net buiten mauwt ie dat ie naar binnen wil.....
3. Dat onze achterbuurman echt iedere week zijn Wimbeldongras moet maaien (sochtends)
4. en het ergste: IK zit onder de vlekjes!!!!!!!!!!!!!! Tessa heeft 2 weken geleden de vijfde ziekte gehad en nu lijkt het alsof ik het heb. Ik heb dat namelijk vroeger nooit gehad........Het ziet er niet uit! En ben natuurlijk ook angstig.. stel dat ik nu wel al zwanger ben.... dat is dan toch gevaarlijk??   Morgen maar meteen ff de huisarts bellen..........

GRRRRRRRRRRR
Hehe, dat lucht op

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan