KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Nou hier komt ie hoor!

Ik baal van mijn lijf, hoe ik er nu uitzie (zwaartekracht) maar vooral hoe onberekenbaar mijn gezondheid is. Ik baal dat ik nog zeker tot dinsdag in onzekerheid zit (heb dan afspaak bij de neuroloog) Ik baal hoe kwetsbaar ik me nu voel sinds ik mama geworden ben, ik baal van elk dubbeltje om te moeten draaien, ik baal van het huishouden, loop ALTIJD achter, ik baal dat ik me morgen dus ziek moet gaan melden voor mijn werk (ik vlieg en zou vrijdag naar san fransico moeten wat ik heel erg leuk had gevonden) Ik baal van die enorme vermoeidheid, ik wil weer fit zijn!!!!!! Laat me allemaal met rust, laat me gewoon lekker gezond zijn en blijven!!

Phoehee, hier ga ik niet aan beginnen hoor... klaagmuur is er niets bij.

>>> CHEER UP

Enne Maaike,

Ik ben heel gelukkig hoor, maar vind het ook heerlijk om af en toe even lekker te klagen!!

Groetjes, Marieke

Ik baal van het schijtweer!! Waar blijven die zomerse dagen!!!

Ook baal ik er van dat Kay nog steeds niet helemaal 100% in orde is en nog een loopoortje heeft. Ik kan dus nog niet lekker met hem gaan wandelen etc, daar is het nu te  koud voor.

En ik baal ervan dat ik soms op een of andere manier geen foto's meer kan plaatsen!!!
Heb dan hele topic's in elkaar geflanst en als ik ze wil plaatsen lult het forum over een data die niet correct zou zijn of iets met HTML.. Krijg er helemaal de SCHIJT van!!!!

Ik heb al zoveel geplaatst en nooit geen problemen mee gehad..

Wordt ook er ook moe van dat als mijn vriend zijn vader belt, en wij geen zin hebben om op te nemen of als het even niet uit komt, de telefoon tot in den treuren over laat gaan, zelfs zo lang totdat de telefoon automatisch niet meer overgaat!!!! Daarna belt hij op mijn vriend zijn gsm en daarna op die van mij.. Weten jullie hoe vaak je dan "tring tring" hoort??  Tjonge jonge.. Bij het volgende gesprek wordt je dan enigzins gepiekeerd gevraagd waarom we de telefoon niet opnamen. Als je dan vraagd waarom hij belde is het zomaar.. Dat zijn dan van die gesprekken van:"Hoe is het? goed? Hoe is het met Kay? Gaan jullie van het weekend nog iets doen?
 " Pfff.. en dat dan bijna dagelijks! Ja dan ga je op den duur van ellende lachen haha..
Hele goede vent hoor, maar wij zijn al niet van die bellers en al helemaal niet als er niets te melden is!! Daarbij belt hij altijd als we aan het eten zijn!

Maar goed,..

Ook moet ik zometeen weer naar de tandarts om de noodvulling van de wortelkanaalbehandeling te vervangen voor een echte vulling. En dat weer net om 12:50 uur.. Breekt je hele dag en kan geen hol meer doen de hele dag.

Ik wil gewoon lekker in de tuin zitten, niet naar de tandarts hoeven, mooi weer en een opgeknapt manneke hebben zónder elke dag gebeld te worden of alles goed is!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Zo!

Esmé mv Kay

Zal ik je ff bellen hoe het met Kay gaat? haha.

Ik wil nu ook wel even klagen....over chirurgen!!! Wat een hoog-van-de-toren-blazende- zelfingenomen-egoistische balzakken zijn het zeg!!
Ik ging vannochtend bloed doneren. Was een nieuwe lokatie, dus ik wist niet welk van de drie parkeerterreinen ik moest hebben. Ik dacht, ik rij er gewoon een op en dan vraag ik het binnen wel. Sta ik voor de slagboom, krijg ik geen kaartje. Ik op de info-knop drukken en uitleggen waar ik voor kom, steekt er ineens zo'n yuppie-krullenbol z'n hoofd tussen mij en de speaker: "WILT U HAAR ER EVEN DOORLATEN, ER LIGGEN CHIRURGISCHE PATIENTEN OP MIJ TE WACHTEN!!!"
...ook goedemorgen. Die is denk ik gewend dat als hij aan komt  rijden dat iedereen  voor hem opzij springt ofzo! Wat een bal!!
Zoo, dat voelt lekker!!  En nu weer verder met deze prachtige dag!
Liefs Nelleke

Wat een griezel ja!!
Maar eh, als je belt Phira, vraag dan ook effe hoe het met mij gaat

Ik ben dr weg van!

Doei

Terug
Bovenaan