Oooooo wat een briljant topic!
Ik ga het woord K*T even niet bezigen (laat ik nou eens de enige Bosschenaar zijn die dat woord een keer NIET gebruikt...), maar er zijn genoeg andere woorden waarmee ik kan spuien:
Ik baal als een stekker dat onze enige vakantie van dit jaar, een midweek Landal (afgelopen week) geen ruk aan was... het was een zogenaamd stiltepark, waar de godganse dag shovels en andere ellendige herrie-apparaten over het weggetje voor onze bungalow heen denderden om het pad recht te trekken. Aan het einde van de week was het overigens nog niet recht!! Eén van de twee dierenweides was opgedoekt en de andere hermetisch afgesloten met een hek met een enorm hangslot! Het park zat vol met bejaarden en er was werkelijk NIETS te doen. En als klap op de vuurpijl zijn we ook nog een dag eerder weggegaan (was op zich geen straf...) omdat mijn schoonvader in het ziekenhuis opgenomen is.
Ik baal als een stekker dat mijn schoonvader opgenomen is, het is zo'n lieve man en hij heeft zoveel pijn niet verdiend. Gelukkig gaat het alweer wat beter met hem.
Ik baal als een stekker dat ik al sinds mijn zwangerschap superslecht slaap. Isis slaapt al sinds ze ruim twee weken is door (!!!) maar mama helaas niet... Echt klote!
Ik baal als een stekker dat Isis al een paar weken ontevreden en hangerig is. Volgens mij komen er tanden aan maar waar blijven die krengen nou???
Ik baal als een stekker dat Isis sinds haar geboorte spuugt, spuugt en nog eens spuugt. Iedereen roept dat ze er overheen gaat groeien maar WANNEER DAN???!!! Ik heb echt het gevoel dat ze reflux heeft, maar omdat ze er supergezond uitziet neemt niemand me serieus. Aan de andere kant wil ik haar ook niet aan een erg vervelend onderzoek onderwerpen als er geen reden toe is... whaaaaaa!!!
Hehe, dat lucht op.... zoals ik al zei briljant topic!!
Myrna, mv Isis (05-09-2006)