KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

En waarom zie ik deze topic nu pas????
OMDAT HET ERG MOEILIJK LEEST MEET EEN KNALLENDE KOPPIJN!!!!!

Die koppijn heb ik nu dus al vanaf maandagavond toen die takketrol het nodig vond om mij te masseren! OK ik had haar zelf geboekt, maar weet ik veel dat het zo afloopt?

Door haar (die takketrol)heb ik nu al de hele week mijn kleine ventje aan andere mensen meegegeven zodat ik naar bed kon, omdat ik het gewoon niet meer trok van de pijn!

Maar buiten dat heb ik eigenlijk heel weinig te klagen....

Ach het kan altijd een tonnetje beter, maar ja........

Cissy

Ik voel me klotuuuuuhhh!!

Kay is nog steeds ziek, arm ventje,  en  kan dus morgen niet naar het KDV. Moet dus wéér mijn werk gaan bellen dan ik niet kan komen en voel me er alles behalve makkelijk bij!!!

Kijk er nu al énorm tegenop.. Klote is het allemaal!! Waarom moet een mens in hemelsnaam werken?? Laat me toch lekker bij mijn kindje blijven  zonder een schuldgevoel te krijgen als ik even niet kan komen!!

KUT KUT KUT!!!! Met dikke peren ook nog!

Zo..

Esmé mv Kay

Nou inderdaad een tien met een griffel voor esmé die op het idee kwam om dit topic te openen!!!!
Ik zal eens wat klachten op een rijtje zetten:

*ik baal omdat ik de afgelopen week erg veel heb moeten werken waardoor ik bijna geen tijd heb gehad om hier alles te lezen!!!!

*Ik baal omdat mijn meisje al 3 dagen koorts heeft van 38,5 tot 40,2 en verder alleen verkouden is maar niet ziek, dus toen ik de huisartsen post toch mar even belde ze dus niks voor me konden doen!!!!!!!!!!!

*Verder baal ik dat het haar op mijn hoofd niet meer is dan een grote strohalm!!!!!

*En tenslotte baal ik dat ik nog 5 weken moet werken voordat ik vakantie krijg!!!!!!

Nou dames ik ben het kwijt.................

groetjes pally

Oooooo wat een briljant topic!

Ik ga het woord K*T even niet bezigen (laat ik nou eens de enige  Bosschenaar zijn die dat woord een keer NIET gebruikt...), maar er zijn genoeg andere woorden waarmee ik kan spuien:

Ik baal als een stekker dat onze enige vakantie van dit jaar, een midweek Landal (afgelopen week) geen ruk aan was... het was een zogenaamd stiltepark, waar de godganse dag shovels en andere ellendige herrie-apparaten  over het weggetje voor onze bungalow heen denderden om het pad recht te trekken. Aan het einde van de week was het overigens nog niet recht!! Eén van de twee dierenweides was opgedoekt en de andere hermetisch afgesloten met een hek met een enorm hangslot!  Het park zat vol met bejaarden en er was werkelijk NIETS te doen. En als klap op de vuurpijl zijn we ook nog een dag eerder weggegaan (was op zich geen straf...) omdat mijn schoonvader in het ziekenhuis opgenomen is.

Ik baal als een stekker dat mijn schoonvader opgenomen is, het is zo'n lieve man en hij heeft zoveel pijn niet verdiend. Gelukkig gaat het alweer wat beter met hem.

Ik baal als een stekker dat ik al sinds mijn zwangerschap superslecht slaap. Isis slaapt al sinds ze ruim twee weken is door (!!!) maar mama helaas niet... Echt klote!

Ik baal als een stekker dat Isis al een paar weken ontevreden en hangerig is. Volgens mij komen er tanden aan maar waar blijven die krengen nou???

Ik baal als een stekker dat Isis sinds haar geboorte spuugt, spuugt en nog eens spuugt. Iedereen roept dat ze er overheen gaat groeien maar WANNEER DAN???!!! Ik heb echt het gevoel dat ze reflux heeft, maar omdat ze er supergezond uitziet neemt niemand me serieus. Aan de andere kant wil ik haar ook niet aan een erg vervelend onderzoek onderwerpen als er geen reden toe is... whaaaaaa!!!

Hehe, dat lucht op.... zoals ik al zei briljant topic!!

Myrna, mv Isis (05-09-2006)

En oja, zoals iedereen  baal ik ook van die blubberbuik. Ik weeg inmiddels 5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap maar met die buik komt het echt nooooooooit meer goed....

Nou ik wil ook eens klagen... Ik zit hier nu op mijn werk en er is amper wat te doen. Het is super mooi weer en ik zou zo graag met mijn kleine meid willen spelen, lekker in een badje, lekker gek doen. Nu kom ik straks thuis en dan is ze moe..... BAH stom werk! Ik wil de staatsloterij winnen, dan zou ik zo de komende 3 jaar vrij nemen.

Lieve groeten Nanda

ik baal als een stekker dat ik moet werken en dat mijn schoonvader oppast en niet luistert naar mij.

Ik zeg dat Mexx nog naar bed moet om 1 uur (ik werk alleen middagen) en dan kom ik thuis en dan heeft ze pas geslapen om 4 uur tot half 6 en zit ik dus met haar tot half 10. De GIGA LUL. Hij luistert nooit en dat ga ik hem morgen zeggen dat die anders de pot op kan en dat ik dan haar naar het kdv ga brengen godver de godver wat ben ik pissig zeg. Ik ben zwanger van nummer 2 en heb echt rust nodig 's avonds omdat ik anders niet leuk ben voor Mexx op de dag en mijn vent heeft cursus dus die komt pas half 10 thuis. KUTZOOI!!!
heb er al minder last van spuien helpt!!

kus Wen

Terug
Bovenaan