Ik moest gister balen van die rottige belastingdienst, maar moest gelijk aan dit topic denken en moest er gelijk eigenlijk alweer om lachen!!
Maar omdat ik dus in Duitsland werk, moet je dus elk jaar papieren daar laten afstempelen dat ik hier geen inkomen heb. Maar nu baal ik dus van:
Ten eerste dat je er met z'n tweeën heen moet, omdat je er nauwelijks kan parkeren, kan de ander tenminste in de auto wachten.
Ten tweede, was er een mega-omleiding, precies het kruispunt ervoor zijn ze aan het werken, de omleiding was ook slecht aangegeven, dus ben op een gegeven moment maar op eigen houtje gaan rijden, door die wegwerkzaamheden kwam je al helemáál de auto niet kwijt
Ten derde, omdat ik sinds vorig jaar getrouwd ben, moesten nu ook de gegevens van mijn man ingevuld worden en door hem ondertekend, en hij was niet degene die bij me in de auto was (andere keren meestal wel, maar uitgerekend nu niet!). Dus eindelijk daar aangekomen kon ik weer rechtsomkeer maken en later wéér terugkomen. Hoezo "beter kunnen we het niet maken, wel makkelijker"??? (jaja, tis formulier van Duitse b-dienst, dus kunnen ze ook niks aan doen)
Baal, baal, baal... maar kon er dus door dit topic al snel weer om lachen, had ik ook iets te schrijven, want ik vind het een leuk topic. Al hebben sommigen toch wel ergere dingen om over te balen... sterkte ermee!