KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Cissy, naar aanleiding van je massage zal je ook wel wat wil afgeven hier? (wat een verhaal zeg, mooi shit!!) Dus brand los..

Hey dames,

oke, dus niet alleen heb ik gisteren deze site ontdekt maar nou mag ik ook even ongegeneerd klagen?....juich!!

Ik heb een 9 maanden oude zoon en mijn moeder heeft tot nu toe alleen nog maar foto's gezien. Het helpt niet dat ik in New York woon en mijn ouders in Nederland. Maar ik ben doodziek en zo moe van de bullshit. Iedere keer die onzin verhalen over hoe zij het niet kunnen veroorloven om hierheen te komen (kost ongeveer 500 voor een ticket, en geen hotel kosten etc. want ik heb de ruimte voor hen hier thuis) eerst geloofde ik het nog, maar vorige week aan de telefoon verteld mijn moeder dat ze 3 weken naar Toscane zijn geweest....3 WEKEN TOSCANE??? volgens mij is dat nou niet bepaald goedkoop maar dat kan aan mij liggen. En dit is niet de eerste keer....toen ik ging bevallen was het "oh het spijt me zo ontzettend, het allerliefste wil ik erbij zijn, maar ja we hebben nou eenmaal al een vakantie naar Engeland gepland" PARDON!!!! mijn bevalling was een geplande keizersnee vanwege allerlei medische redenen. Vanaf maand 5 wist ik, en iedereen precies wanneer mijn zoon geboren zou worden. Dus ik dien nu te geloven dat in deze vakantie naar Engeland al die tijd al "gepland" was? Ik woon hier nu al bijna 6 jaar en ze zijn hier precies een keer geweest......want het is zo duur. In die 6 jaar waren Portugal, Denemarken, Engeland, De Waddeneilanden, Italie etc etc kennelijk vreselijk goed te veroorloven.
Het allerergste.....om de een of andere rede ben ik iedere keer weer teleurgesteld en gekwetst. Je zou denken dat ik inmiddels beter weet.

Oh en ben het met meerdere dames eens....huishouden is zwaar klote en mijn post-zwanger buik is pudding en zwaarte kracht is kennelijk sterker want mijn reet was nog nooit zo dicht bij de grond!

haha zo dat lucht op!

Lang leve de zorg
Er zijn vanaf nu de meest bizarre bezuinigingen ooit ever in de hele wereld op MIJN werk.
Er is een algehele vacaturestop. Vanaf 1 juli mag er niemand extra ingezet worden!!!
Dus collega met vakantie?? have fun in je eentje!!!
Hoe wil ik dat bolwerken met mcg cliënten, 2 zondevoedingpatiënten, 9 verschoningen en 8 epelepsiepatiënten dat dagelijks aanvallen betreft.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR kut kut kut
Zo hoop dat het oplucht, maar ben bang van niet.

Op naar een andere baan

Zó!
En nu ik!
Ik word schijtziek van mensen die zich ongevraagd met mijn privé leven bemoeien.
Ik word nóg giftiger als de hele familie(ooms en tantes)vorige week op een bruiloft trots  riepen dat ze bij mijn nichtje die net bevallen is,op kraambezoek zijn geweest...... terwijl ik nog steeds geen bezoek heb gehad van die kutlui(sorry).
Maar ja,bij ons is geen ellende te zien,dus dat is niks aan.
Mijn nichtje is op straat gezet door 'vriendlief' toen ze net zwanger was,dus die zijn wel nieuwsgierig in wat voor achterbuurt ze woont!Hebben ze weer iets om over te 'kletsen'.
Ook mijn vader,die al  zijn  ellende aan zichzelf te danken heeft,maar dat liever in de schoenen van een ander schuift,komt me de neusgaten uit!
Dan nog onze viervoeter,die het nodig vindt om midden in de nacht op de overloop te gaan zitten piepen omdat ie niet naar beneden durft...hij komt de trap wel op,maar niet af.
En dan nog als laatst,ik heb er nu de balen in dat mijn glas  rosé op is en mijn man geen nieuwe voor mij gaat halen.
Dat lucht op zeg!!!
Groetjes Tanja

Ik moest gister balen van die rottige belastingdienst, maar moest gelijk aan dit topic denken en  moest er gelijk eigenlijk alweer om lachen!!
Maar omdat ik dus in Duitsland werk, moet je dus elk jaar papieren daar laten afstempelen dat ik hier geen inkomen heb. Maar nu baal ik dus van:
Ten eerste dat  je er met z'n tweeën  heen moet, omdat je er nauwelijks kan parkeren, kan de ander tenminste in de auto wachten.
Ten tweede, was er een mega-omleiding, precies het kruispunt ervoor zijn ze aan het werken, de omleiding was ook slecht aangegeven, dus ben op een gegeven moment maar op eigen houtje gaan rijden, door die wegwerkzaamheden kwam je al helemáál de auto niet kwijt
Ten derde, omdat ik sinds vorig jaar getrouwd ben, moesten nu ook de gegevens van mijn man ingevuld worden en door hem ondertekend, en hij was niet degene die bij me in de auto was (andere keren meestal wel, maar uitgerekend nu niet!). Dus eindelijk daar aangekomen kon ik weer rechtsomkeer maken en later wéér terugkomen. Hoezo "beter kunnen we het niet maken, wel makkelijker"??? (jaja, tis formulier van Duitse b-dienst, dus kunnen ze ook niks aan doen)

Baal, baal, baal... maar kon er dus door dit topic al snel weer om lachen, had ik ook iets te schrijven, want ik vind het een leuk topic. Al hebben sommigen toch wel ergere dingen om over te balen... sterkte ermee!

ps moest ook erg lachen om de reactie van ... (sorry, weet niet meer wie het was, staan zoveel reacties in deze topic!) over dat haar man/vriend steeds van die rare, zelfgemaakte liedjes zingt... erg herkenbaar... hier nog zo'n creatieveling! En dan het liefste als we in de auto zitten, vooral vieze liedjes. Stiekem moet ik wel lachen, maar vind het ook soms wel erg stom

jah waar baal ik nou van hahaha ff denken

ja aan  onze buurmeid die niet spoort en wel 20x op een dag langs mijn raam loopt er t liefst nog ff er op klopt om te kijken of ik er ben
en dan ook vervolgens elke keer dat ik haar buiten tegen  kom hoi sandra hoi sandra zegt. en ze begint altijd over rare seksuele handelingen van haar broer en haar ouders naar haar toe of god  het wel goed vind dat zij een keer  NEE zegt enzo....
heel vervelend als ik annique bij me heb of mijn stiefzoontje van 6. die hoeven dat niet te horen.

ze is een jaar of 25 , maar er kloppen heel veel dingen thuis niet daar....
de broer en dr ouders doen dingen met  haar en haar zus  die je niet wil weten
er zijn al verschillende meldingen enzo gedaan afgelopen jaren , maar er gebeurt niets omdat die dochters het zelf heel normaal vinden wat er allemaal gebeurt, ze willen geen aangifte doen.
ze zijn geestelijk helemaal kapot gemaakt.

zelfs als ik haar in de c1000 tegen kom roept ze net zolang mijn naam tot ik wel moet reageren met t schaamrood op mijn kaken hahaha
ze hebben ook allemaal geen werk maar vervolgens staan er wel 2 mega nieuwe audi's van hun voor de deur........... voor onze deur wel te verstaan ( we hebben dus bijna nooit plek voor onze eigen auto)

t is erg sneu voor die meiden , wat ze hebben meegemaakt
maar toch stoor ik mij enorm aan dat gezwaai gegluur en getik op mijn voordeur of raam. ik wil er gewoon kunnen wonen zonder steeds bang te zijn haar voor mijn deur te hebben staan of tegen te komen....
zo dit was mijn gal
hahahaha
liefs sandra

Even klagen hoor, jurgen en ik hebben elkaar de hele week bijna niet gezien, dacht ik voor vanavond even lekker samen op de bank. Belt een buurman op of jurgen even een pilsje komt drinken. Wat zegt die eikel "tuurlijk kom ik even" Nou dat even ken ik wel

MANNEN

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan