KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Mag ik nog ff:

Ik baal als een megastekker:

- ben mijn armbandje (geboorte armbandje van Tessa) verloren!!!!!!!!!!!!!!!!!! (is er ook een huiltopic?)

- dat ik morgen moet werken tot 20:30 (vanaf 8:00)

- dat ons hummeltje ziekjes is en ik ze dus morgen helemaal niet zie

- dat hubbie als een zoutzak op die bank hangt en slaapt......met het voetbal aan

- dat er nog 3 wasmanden strijk staat (wie biedt zich aan?)

AAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!

zo, dat is eruit!

Weltruste!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Waar ik ook van baal is billendoekjes....en dan vooral de laatste van het pak. Als je dan al met 1 hand half in de poep zit en dan met je andere hand een billendoekje probeert te pakken die vast zit in het pak en dan stuitert met de doos over`de plank hem eruit probeer te krijgen....wat niet lukt. Om de billendoekjesdoos maar stevig tussen de benen te moeten klemmen om de laatste doekjes er in 1 grote prop eindelijk uit te kunnen trekken...ja daaaar wordt ik nou chagi van!

Hahahaha Lillian,

Kan je dat de volgende keer video tapen? Vooral de truuk van de doos tussen de dijen klemmen.
He wat een leuke manier om de dag te beginnen, zit hier met mijn eerste kopje koffie (het is hier nu 8 uur 's ochtends) en ik heb me nu al suf gelachen om jouw verhaal, sorry weet dat het een klacht was maar so funny!

Ajuus, ilja

@ Lilian: misschien een tip... als je dit leest en probeert zul je je afvragen waarom je het niet eerder hebt gedaan  Wat ik altijd doe, voordat ik zelfs de luier nog maar open heb, is de natte doekjes (een stuk of 5) alvast UIT het pak halen, klaarleggen, en dan aan de poep beginnen!

Doe ik ook hihi,.. Ze liggen altijd al klaar vóórdat die luier open gaat!

deze schijnen we ook goed te kunnen gebruiken (ook voor de ontwikkeling van onze lachspieren)

Wel geinig om te lezen dat ik niet de enige ben die veel doekjes verslijt om Lynn d'r billen af te doen.
Voor een poepluier gebruik ik minimaal vijf doekjes, hihi, ben niet echt zuinig.
X

Oke, toch maar ff klagen dan. Ik ben net twee weken op vakantie geweest en heb echt geen tijd om alles bij te lezen. OOk de 85 reacties op deze topic niet. Dus dames:

STOP MET ZOVEEL TE SCHRIJVEN! IK MIS TE VEEL!

Terug
Bovenaan