Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<p style="text-align: left;">Bedankt ok gebruik de ob appe, zal die andere eens downloaden.  Ja ik heb er heel veel zin in! Ik had 7 testen en nu 4 gebruikt dus hopelijk zit er een eisprong tussen. Hopelijk lukt het bij jullie ook snel:) het zou leuk zijn mey z,n drieën hihi:) maar we wachten het af</p>
 
Hoi Caro,

veel succes morgen, ik hoop op goed nieuws voor je!! Boellie voor jou ook hopelijk alles goed.

Vanaf wanneer moet je de ovulatietesten gaan gebruiken? Vanaf wanneer kan je testen? Ik herken mijn vruchtbare dagen ook aan het slijm. Is dit niet hetzelfde resultaat dan?

Voor de rest weer veel succes! Ik lees alles maar via de tel kan ik niet typen en teruglezen tegelijk haha sorry!
 
@san23 ik begin altijd een dag of 5 voor je je eisprong verwacht als je test dan positief is komt de eisprong binnen 24-48 uur. Aan het slijm kan ook maar zo weet ik heel zeker dat ik hem niet mis is meer mn eigen gevoel.
 
Hoi Sannie ik weet dus helemaal niet wanneer ik hem kan verwachten dus dat is lastig testen. Slijm had ik 3 of meer dagen dus welke dag mijn eisprong dan is weet ik ook niet. Of is dit na het slijm? Pfoe lastig als je er over na denkt over zo'n testen haha!!
 
Heb je regelmatige cyclussen? Ik gebruik daarvoor de app clue die rekent dan uit wanneer je vruchtbare periode is en wanneer je je eisprong kunt verwachten.

aan de hand daarvan begin ik 5 dagen ervoor met testen tot ik hem gevonden heb soms moet je best een poosje/aantal dagen door testen.
 
vanmorgen een CB test gedaan zonder tijdsindicator. Die geeft gewoon zwanger aan, dus ik ga der maar gewoon goed in geloven en positief blijven denken haha.



Iedereen veel succes komende ronde!
 
Ik heb vanochtend ook een test van Clearblue gedaan (omdat die streepjes toch wat lastiger zijn om te geloven :)) en daar stond duidelijk 'zwanger'.

Veel succes iedereen, ik hoop dat het snel raak is bij jullie!
 
Gefeliciteerd meiden!

Ik heb gisterochtend een test gedaan maar deze was negatief (was een action test). Vandaag zou ik in theorie ongesteld moeten zijn maar voel nog niks aankomen. Gisteravond wel met afvegen wat roze slijm maar nu weer gewoon helder en niks te zien..

Afwachten dus.
 
Terug
Bovenaan