Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@R1988: Op vakantie is 'gevaarlijk' :) bij ons in de familie vertrekken ze met twee, maar komen bijna allemaal met 3 terug... ;-) Vooral Frankrijk lijkt in trek.

Ik vind het ook heel moeilijk om te zien dat bij veel koppels in onze omgeving alles van de eerste keer heel vlot en goed verloopt. Zelfs bij mijn broers en zus was het overal van de eerste keer prijs. Maar we leven op goede hoop...

Veel succes iedereen!
 
Caro89 laten we hopen dat het dan inderdaad gebeurd. Wij gaan naar zanzibar.

Het is inderdaad soms erg vervelend. Hoe lang ben je al bezig?
 
Wij zijn in augustus gestopt met de pil, september waren we zwanger. In november zijn we het kindje verloren, curettage laten doen. Nu zouden we ongeveer 7 à 8 weken moeten zijn. Woensdag mogen we op controle. Maar na de miskraam proberen we positief te blijven, wat redelijk moeilijk is. Vandaar mijn vorige post.
 
Dat  is erg heftig! Wel super dat je nu zwanger bent! Gefeliciteerd ! Hopelijk een goede controle! Ik snap dat het inderdaad erg spannend is. Ik zal voor jullie duimen!♡
 
R1988, spannend allemaal inderdaad! Zanzibar klinkt goed, zwoele nachten ;) haha, als het dan nog nodig is!

Caro89, tjonge ja, hopelijk gaat het goed, positief blijven.

Hier ondertussen wel wat krampjes, misschien dat ongi er toch nog aankomt, al hoop ik van niet... :(
Toch maar even blijven duimen. Nog niets tot nu gelukkig.
 
@ R1988 ik ben bij de 2e ronde al begonnen met ovulatie testen en zit nu in ronde 4. Ik deed het meestal tussen de middag want ze zeggen dat met ochtend urine verkeerd beeld kan geven. Ben begonnen met testen op 19 maart, clue (app) gaf aan dat eisprong 24 maart zou zijn, en het was pas 28 maart. Heerlijk zeg dat jullie naar Zanzibar gaan (L) Zou mooi zijn als het dan al raak is :)

@ Caro89 wat heftig zeg wat jullie al hebben meegemaakt :( Hopen op woensdag beter nieuws!

@ Boelie88 krampjes kan ook te maken hebben met je zwangerschap ik ga duimen voor je!!
 
Terug
Bovenaan