Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Boelie88; ik weet precies hoe je voelt....want ik ben volgens mij ook zwanger!!! Vanochtend een test gedaan en daar was een plusje te zien. Wel een lichte, vandaar dat mijn man en ik nog een slag om de arm houden. Maar een plusje is een plusje toch? Ik ga inderdaad ook over een paar dagen nog maar een keer testen. Bizar hoor!

Vind het wel lastig dat ik al een paar dagen telkens krampen heb, alsof ik ongesteld moet worden. Hoop dat dat bij een vroege zwangerschap hoort...

Veel sterkte met de onzekerheid Boelie88! Laten we hopen dat het bij ons allebei positief blijft :)
 
@boelie: ik hoop dat het streepje terug komt! ik zal voor je duimen!
@lien: gefeliciteerd! idd over paar dagen opnieuw testen!! spannend!!

@AaadeeBee: mijn man heeft geen zaadtest gedaan. Hij is super gezond en komt ook uit een super gezonde familie. dus stiekem hoop ik dat dat een positief ding is? Omdat het voor ons nog maar de eerste maand is, gaan we dat nog niet testen. (vrijdag voor t eerst testen, 4 dagen voor NOD) super spannend! als ik er aan denk krijg ik mega kriebels! Mijn borsten zijn wel al iets minder gevoelig..

ik keek gister naar heb bakje waar in mn tampons en inleg kruisjes in heb liggen, en dacht echt.. hoop jullie komende jaar niet meer hoeven te gebruiken! hahaha
 
He lieve Meiden,

Ik ben een paar dagen stil geweest.. Vind het super fijn om te lezen over jullie prille zwangerschappen! Hoop dat het doorzet en jullie fijn kunnen gaan genieten. En voor de meiden die lang op hun menstruatie hebben moeten wachten hoop ik dat de komende cyclus korter is en dat het snel raak mag zijn!

Vorige week na de 5e FM (heeel veel kleine eitjes) meteen weer begonnen aan een nieuwe kuur Provera om mijn cyclus weer op gang te brengen. Daarna weer aan de Clomid en hopen dat we dan na een jaar onze eerste eisprong hebben. Ik hoop het echt zoo! Word er erg onzeker van en weet dat dat niet bevorderlijk is..

Iemand ervaring met Provera? Ik heb echt ontzettende pijn aan mijn tepels.. Omdat wij gisteren een jaar geleden gestopt zijn met de nuvaring, heb ik me ook aangesloten op het forum 'als het langer duurt'. Maar ik blijf me jullie meelezen.

Heel veel succes en ik zal voor jullie duimen! X

ps. Heb mijn naam van R Onbekend aangepast naar R-nate
 
@R1988 Wij zitten nu in ronde 4 dus nog niks te klagen :) Hoever zijn jullie al?

@Boelie een streep is een streep toch zou me inderdaad nog geen zorgen maken zolang je niet menstrueert. Gefeliciteerd :):)

@Aaadeebee ik begin meestal ook een dag of 5 voor de verwachte eisprong en test net zolang door tot hij is geweest. Dit keer zelfs 5 dagen later dan de voorgaande cyclussen dus de moed zakte me al in de schoenen.

@R-nate heel veel succes in de nieuwe ronde!!
 
Wij zijn begin december gestopt met de pil. Voor mijn gevoel duurt het lang, maar ben zelf ook ongeduldig en om ons heen wordt iedereen zwanger. En iedereen vraagr al of we gestopt zijn.. willen het voor ons houden dus helaas moeten liegen. Maar ook wel vervelend als ze er naar vragen. Deze maand ovulatie testen gekocht en 1 april begonnen met testen helaas nog niks. Hopelijk vind ik de eisprong.. via de appe zou het deze week zijn. Ik heb wel een regelmatige cyclus.
 
Dan lopen wij gelijk op wij zijn ook begin december gestopt. 4 maanden is nog niet lang hoor dus wees gerust :) Ik heb dat ook overal zie ik zwangeren en baby's, 3 vriendinnen in de groep die nu zwanger zijn das wel zuur dat het dan bij ons nog niet is gelukt maar we houden moed ;)

Gewoon door blijven testen en elke dag rond het zelfde tijdstip zeggen ze.

Ik heb 3 regelmatige cyclussen gehad van 31/31/30 dagen en deze loopt richting de 35 en hoop op 9 maanden ;)
 
We lopen dab inderdaad tegelijk. Mijn cyclussen zijn 26-28 dagen. Nou dat zou natuurlijk wel super zijn! Wanneer zou je testen?  Wanneer ben je begonnen met de ovulatie test te gebruiken en wanneer gestart?

Ja we houden zeker moed!:) in mei gaan we nog op vakantie dus ook iets om naar uit te kijken:D
 
Terug
Bovenaan