Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Gefeliciteerd Boelie en Lien (L)

Lilly spannend!! Ben benieuwd, ik verwacht maandag mijn nod dus moet nog paar daagjes..
 
Lien, dat had ik dus ook in mijn hoofd: geen gepruts met streepjes haha. Maar gefeliciteerd!

LilyP, en Sanniee, heel veel succes met wachten nog even.

Dank voor felicitaties!
 
Sanniee succes met wachten!

Ben sinds mijn vorige berichtje denk ik al wel 3x naar de wc geweest maar nog steeds niets.. Net wel wat "dikke" witte afscheiding..

Ah wat zenuwslopend dit zeg!!!
 
ooo erg is dat he haha ik ken het :D Heb nu al jeukende handjes om een extra vroege test te gaan doen

Heeel veel succes ben benieuwd!
 
Ja het wachten is vreselijk haha. Maar ja, we moeten maar gewoon afwachten.. Krijg ook de hele tijd appjes van mijn vriend haha.

Het is bij ons nu ronde 9 (geloof ik) dus het wordt wel eens wat haha ;)
 
Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn! Spannende tijd zeg! Ik ga de volgende ronde met cb ovulatie testen.  Vind dat streepjes gedoe maar niks..  spannend Lilyp het zou inderdaad leuk zijn als het nu zover is! Ik ga voor je mee duimen:)

 
Oké, ik vind de streepjes onduidelijk. Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet. Ik had maandag dag maar 1 streepje en dinsdag 1 goede en 1 licht streepje. Weet dan niet of er dan een eisprong is geweest. Vandaag bij vriendin dus niet getest.
 
Terug
Bovenaan