Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

gefeliciteerd! wat fijn!

Hier zit ik al op 60 dagen en nog steeds geen menstruatie ik kan wel janken. ik wil zo graag en inderdaad om mij heen iedereen zwanger.. ik wil ook!!! frustrerend is het als je nmog een niet ongesteld wordt en dus nog eens niet kan proberen...



Wie had er ook alweer een cyclus van 77 dagen? hoe is het nu? jij ging toch naar de dokter
 
oooh ik had heel wat berichten gemist niet gedacht dat ik zo ver moest terug lezen maar ik zie het al het is san23 die en lange cyclus had.

Nou het geeft mij weer hoop dat ik misschien ook snel ongesteld ga worden tot nu toe heeft de apirine niet gewerkt. ik heb afgelopen zaterdag een feestje gehad en omdat ik toch niet ongesteld ben geworden lekker genoten van de alcohol hahaha. ik hoop dat het voor de laatste keer was en dat het snel komt maarja afwachten dan maar.
 
Wat balen zeg San 89, 60 dagen is echt al wel lang, hopen dat het snel op gang komt!! Heb je ook nog geen onttrekkingsbloeding gehad?
 
Aaaah nu zit ik in dubio .. Heb vanochtend een kv test gedaan gaf niks aan en nu ik thuis kom en weer kijk zie ik toch een licht 2e streepje maar weet ik niet wat ik ermee moet..
 
Belle, gefeliciteerd!! :D

Caro wat fijn om te horen zeg van de gyn! Wij kunnen het volgens mijn berekeningen dan (en die van mijn app :p) rond 10 dec verwachten!

Superdrukke maand wordt het dan, mijn schoonouders en mijn vriend zijn ook die maand jarig, en dan natuurlijk feestdagen nog haha. Ach ja.

Sanniee, morgen misschien anders CBtest doen?

Wat balen san89, snap wel dat dat frustrerend kan zijn als je cyclus zo lang is, minder kansen om zwanger te worden. Bah.. Hoop dat het nog gaat veranderen voor jou, en dat je snel zwanger mag zijn, maar dat geldt voor iedereen natuurlijk!
 
Hoi allemaal, van harte gefeliciteerd voor degene met een positieve test! Na hoeveel rondes was het raak?

Caro fijn dat alles goed is jij ook gefeliciteerd!!

San89 ik was degene met een lange cyclus. 90 dagen precies heel frustrerend, snap je helemaal maar het wilt niks zeggen zegt de dokter het kan wel eens.

Ik ben vorige week donderdagavond begonnen met mijn menstruatie en deze is dinsdag gestopt. Nu kreeg ik gisteravond bij het afvegen lichtroze op het wcpapier en 1 druppel in het maandverband. Vanmorgen bij het afvegen donkere afscheiding.. Iemand een idee voor me want ik wordt er langzamerhand wel gek van!! In mijn maandverband zat ook een heel klein beetje bruine afscheiding of oud bruin bloed.. Denk bruine afscheiding... Pfff hoop dat iemand het herkent want je leest zoveel haha
 
@ SAN23 ik heb dat ook gehad deze maand na mijn ongesteldheid was tot vrijdag ongesteld en dinsdag opeens bruine afscheiding inderdaad erg vervelend.  Ik ben er vanuit gegaan dat het oud bloed is.

@sanniee ik zou ook een cb test gaan doen! Spannend zeg!
 
Terug
Bovenaan