Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@sannie ik heb 6 jan mijn implanon eruit laten halen en ben 9 feb ongesteld geworden maar nu duurt het echt te lang voor mij. ik kan dat slijm ook niet herkennen ik heb sowieso altijd al veel afscheiding van mezelf.

mijn nichtje, 3 collega's en 2 vriendinnen zijn zwanger pffff

super blij voor hun maar net als bij jullie stik jaloers hahah
 
Hoi San89, ik herken het helemaal. Zenuwslopend dat wachten! Is dit dus je eerste cyclus? Dat afwachten is niet leuk, maar het schijnt niet vreemd te zijn een eerste lange cyclus. Heb het allemaal nagevraagd maandag om mezelf een beetje gerust te stellen. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Laat je niet gek maken! Door stress kan het ook wegblijven.
 
@San89 jaaa erg is dat he!! Dan denk je echt waarom jullie wel en ik niet grrr maja geduld is een schone zaak zeggen ze.. al is dat in deze kwestie makkelijker gezegd dan gedaan :) Liever nog gister zwanger dan vandaag
 
San 89, ik heb ook best wel veel afscheiding vandaar dat ik het ook niet weet. Gebruik je ovulatie testen? Ja erg he! Mja gewoon verder gaan! Sanniee had je nog met cb getest?
 
R1988 neee die had ik niet in huis had nog wel een testpoint early liggen maar die gaf niks aan meehhh :( denk dat ik nu maar paar daagjes wacht. Maandag moet mijn menstruatie NIET konen haha heb wel wat gevoelige tepels op en af de laatste dagen normaal gesproken meer beurs gevoel dus we wachten het af..
 
Hey meiden,

vandaag weer ongesteld geworden. Baal echt zo, het liefste kap ik er gewoon helemaal even mee. Misschien willen we het juist wel te graag ofzo. Bah!

Iedereen om ons heen is gewoon echt met 2-4 rondes zwanger..
 
Ik ga voor je duimen Sanniee, ik zou inderdaad ook wachten op je NOD en daarna als het uitblijft testen anders maak je jezelf gek! Je wilt niet teleurgesteld worden..ik heb dat in ieder geval met mijn man afgesproken.
 
<p style="text-align: left;">Wat balen Lilly!! Je wil zo graag en dan lukt het toch niet!! Moed erin blijven houden de aanhouder wint zeggen ze toch altijd!!</p>
jaa ik denk dat ik dinsdag misschien weer ga testen een dag na nod als het dan nog uitgebleven is.. Het is inderdaad echt een teleurstelling maargoed zolang de rooie duivels zich nog niet hebben laten zien is het nog geen nee
 
Terug
Bovenaan