Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

R1988, bedankt voor je reactie. Heb ook steken rechts onder, echt onder mijn buik nog. Heb even gebeld en ze gingen met de huisarts overleggen, kon na 2 uur terugbellen. Even afwachten dus! Wordt er best gek van eerst 90 dagen in onzekerheid dan wordt je ongesteld en ga je naar je huisarts die zegt t kan wel eens voorkomen 90 dagen of er zijn mensen die dit altijd hebben 90 dagen wacht het maar eens af zei ze. Snap ik ook en vervolgens dit haha... Tis wat met een lichaam!
 
Ja je lichaam kan je echr voor de gek houden. Had dit vorige maand dacht echr ik ben zwanger.. en toen was ik 1 dag na NOD ongesteld erg frustrerend.. ik hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt en niet 90 dagen hoeft te wachten!  Geduld is een schone zaak zeggen ze.. nou ik ben zo ongeduldig als maar kan:p. Gisteren een pakje gekocht voor een vriendin van mij.. dan denk je hopelijk binnenkort voor jezelf shoppen..
 
Ja ik ben net ongesteld geweest dus zwangerschap zou raar zijn maar je hoort t wel eens vaker klopt. Denk dat mijn lichaam op gang moest komen na 9 jaar de pil. Ga er vanuit dat het nu een kortere cyclus gaat zijn of geen is nog beter haha! Vind wel dat de tijd vliegt, zo ben je ineens toch al een tijdje bezig!

Haha ja inderdaad, mijn beste vriendin is woensdag bevallen en ze wou dat ik meteen kwam. Heel erg mooi om te zien en te delen maar stiekem hoop je dat jij ook over een tijd daar lekker met je kleine ligt.

Ik ben benieuwd wat mijn dokter zegt om 2 uur. Even afwachten! En dan lekker genieten van het weekend, zou mooi weer worden ben benieuwd.
 
Hoe lang ben jr al bezig SAN23? Ik moet nog ongesteld worden 19 april. Ga er niet vanuit kon mijn eisprong niet vinden of ik was te laat. Volgende maand opnieuw proberen. Ik snap het helemaal.  Ik werk zelf in de kraamzorg:$.

Spannend laat je het weten als de dokter heeft gebeld,  ben wel erg benieuwd!
 
Eind december gestopt en jij?

Heb je ook geen cervixslijm gehad dan? Daar herken je de vruchtbare dagen toch ook aan? Ik laat straks iets weten ja, voor iedereen fijn als zo'n dingen gedeeld worden...
 
Ik ben begin december gestopt met de pil. Ik weet niet zo goed hoe ik dat kan herkennen.  Vind dat een beetje lastig.
 
O leuk dan lopen we een beetje tegelijk, vind ik wel fijn! Das jammer ik herken het wel met afvegen en in het ondergoed.. Het komt wel goed met ons!! Ik zal straks wat laten weten.
 
Terug
Bovenaan