Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<p style="text-align: left;">Wat vervelend lillyp !  Het is frustrerend! :( niet opgeven gewoon positief verder gaan ! Ik snap je helemaal hoor!</p>
<p style="text-align: left;">Het zou leuk zijn als we ongeveer gelijk lopen Sanniee en san23:)</p>
 
Zou inderdaad leuk zijn! Nu maar hopelijk ook als het raak is..

Heb contact gehad met mijn huisarts en ze zei dat dat bloed nog het laatste van de ongesteldheid kon zijn omdat het zolang geduurd heeft. De last rechts, waarschijnlijk de eierstok of eileiders zei ze die hoorde hier niet bij. Ze adviseerde me om een test te gaan doen. Dus ik zei maar ik ben net ongesteld geweest..?? De kans was idd klein maar kon er toch zijn door de klachten. Dus het weekend er eens een test tegen aan gooien. Tis wat!
 
Hallo,

Graag praat ik met jullie mee. Tm 3 maart heb ik de pil geslikt. Toen een stopweek gehad en erna nog 5x de pil geslikt, dat was 14 maart.

Nu ben ik benieuwd hoelang het bij jullie heeft geduurd voordat jullie ongesteld werden. Ik hoor graag jullie reacties.

Liefz marianne
 
Hoi Marianne,

leuk dat je meeschrijft. Ik ben pas na 90 dagen ongesteld geworden.

Zou ik mogen vragen waarom je een stopweek pakt, dan 4 dagen de pil slikt en helemaal stopt?

San89 ga morgen even testen denk ik omdat de dokter t zei. Zal wel niet zo zijn maar doe wat me gevraagd wordt.
 
hoi meiden bedankt voor jullie lieve reacties dat doet me goed.

lilly wat balen zeg!

gisteren hadden we familie over de vloer en ff kort met nichtje kunnen praten erover want mijn schoonbroer was er ook bij en die weet niet dat we bezig zijn. maar dat nichtje heeft het echt moeilijk die zijn al 3 jaar bezig en laatst weer een miskraam gehad en we vonden het beide fijn om het erover te hebben. maar als ik haar verhaal hoor doet het mij zo veel pijn dat ze dat moet meemaken echt erg....

ik hoop maar dat hoopte hun ook voor ons dat wij dat niet hoeven mee te maken. dus proberen we daar niet vanuit te gaan en maar te genieten en wachten tot ik eindelijk ongesteld word zoals san23 ook al zei.



geduld geduld geduld en af een een toe een leuk berichtje van dames die zwanger zijn geworden er tussen... ooit komt het allemaal wel x
 
@san23: wat een bijzondere wending weer ;-), nu weer een zwangersschapstest..! Ben benieuwd!

Wij zijn begonnen met ovulatie testen. Het is de 11e dag in mn cyclus maar ik ben maar vast begonnen want ik wil mn eisprong niet missen ;-). Misschien heb ik wel weer een lange cyclus (de laatste was 54 dagen), maar dat zien we dan wel weer...
Hoewel ik ongeduldig ben proberen we wel gewoon meer relaxed te genieten.
 
Terug
Bovenaan