Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Zonnebloem90 omdat er bij mij PCOS is gevonden en door mijn lichamelijke klachten daarom heeft mijn huisarts mij doorgestuurd naar fertiliteits kliniek twente en iid is een half jaar nog niet zo heel erg lang maar voor mijn gevoel is elke maand dat het niet raak is weer 1 maand teveel maarja we geven de moed niet op! :)
 
Net toch ongesteld geworden blegh ! dus nu wachten tot het 5 oktober is voor de intake en hopelijk met hulp van clomid o.i.d ben ik in ronde 7 wel zwanger...
Mijn cyclussen met het PCO Syndroom zijn trouwens best wel regelmatig 28 30 27 31 27 29 alleen werken mijn eitjes niet mee :(
 
@Rachelle23
<p style="text-align: left;">Hoe wist je dat je PCOS had? Ik ben pas begonnen. Ronde 1 precies 28 dagen, ronde 2   30 dagen. Ik heb gevoel dat mijn menstruatie wel wou beginnen op 28 dagen maar omdat ik mezelf gek en stress had later pas is begonnen. Heb op dag 29 wel keer bloed gehad heel licht na wc bezoek.</p>
<p style="text-align: left;">Hoewel ik nog niet kan zeggen ben ik voor de pil altijd wel regelmatig geweest maar ik lees zulke gruwel verhalen dat ik best bang ben voor bijv PCOS.</p>
<p style="text-align: left;">Ben benieuwd na jou stappen.</p>
 
@Zonnebloem90 ik hab in 2014 een mirena spiraal gekregen en heb een jaar met heel erg veel buikpijn gelopen ik slikte elke dag naproxen voor de pijn tot ik hem een jaar later er uit heb laten halen dus dat was augustus vorig jaar ooh wat fijn eindelijk geen buikpijn meer! En heb sinds dien geen anticonceptie meer gebruikt we hebben afgesproken dat vrl niet in mij klaar zou komen maar als ik wel zwanger zou raken het zeker welkom was, sinds april zijn we echt voor de 1e gegaan en kreeg ik weer last van buikpijn elke dag. Ik had in de bijsluiter van de mirena gelezen dat je vleesbomen, cystes of zelfs onvruchtbaar van de spiraal kon worden dat ik naar de huisarts was gegaan en dat ik graag een onderzoek in het ziekenhuis wilde of alles goed was met mijn baarmoeder en eierstokken, die heb ik dus in juni gekregen d.m.v een vaginale echo en daar is dus uitgekomen dat ik PCOS heb dus dat ik meerdere groeiende eitjes (cystes) heb in plaats van 1 volgroeid ei en daarom is het moeilijk voor de zaadjes om mijn eitjes te bevruchten en dat kan dus kunstmatig d.m.v hormonen en vandaar dat mijn huisarts mij naar een fertiliteits kliniek heeft doorverwezen. En de intake heb ik 5 oktober dan gaan ze weer een vaginale echo maken en moest ook een vragenlijst invullen van mij en van vrl krijgen we allerlei onderzoeken van het zaad e.d en aan de hand van alles gaan ze een behandeling kiezen.

Sorry voor mijn lange verhaal kon het niet korter uitleggen haha:D

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt
 
Wij zitten in ronde 4, na een zeer korte cyclus.. Altijd netjes een cyclus van 28 dagen, op stipt ongesteld die ongeveer 5 dagen duurt. Nu een cyclus van 2,5 dag, waarbij 1 "flinke" menstruatie te hebben gehad. Beetje vreemd... Iemand hier nog ervaring mee?
 
@ Alicia Bok. Ik heb het juist andersom ik heb een langere cyclus in één keer. Voorheen ook altijd netjes op tijd ongesteld. Dit gebeurde allemaal nadat ik ovulatietesten begon te gebruiken. Nu ben ik al 2 dagen te laat met mijn ongesteldheid. En het gaat duur worden als dit zo aanhoud omdat ik dan steeds weer moet gaan testen. Ik weet niet of ik het kan volhouden om niet te gaan testen haha.
 
Ik heb 1 maand getest, maar omdat ik een regelmatige cyclus heb, ben ik daarmee gestopt. Wij hebben ook regelmatig seks, ook voor de fun.

Ik ben er (gelukkig) niet al te zeer mee bezig. 1 maand gedaan, afschuwelijk. Ik werd helemaal gek.
 
Terug
Bovenaan