Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@wannebemom, denk dat het het minst opvalt op het moment dat er geen aandacht op gevestigd wordt dat je geen alcohol drinkt.

@Danishka, wat een spannende periode ga jij in zeg, het huwelijk en proberen zwanger te worden. Hopelijk is het al innestellingsbloed! Spannend! Nog heeel even, dan weet je meer.

@gebruiker597693, wat een spannend moment voor jou! Houd ons op de hoogte! Hopelijk goed nieuws!



Manlief hier is er redelijk relaxed bij, maar vindt het toch ook wel spannend. Was gisteravond naar de ikea voor nieuwe handdoeken en liep  langs de babyspullen afdeling en daar hing zo'n schattig hemeltje aan de muur en dat vertelde ik aan hem toen ik thuis kwam, hij wilde hem gelijk opzoeken op internet, maar ziggo had storing.
 
Hallo allemaal,

Mijn man en ik zijn deze maand ook begonnen. Ik zit nu in mijn wachtweek en ik merk nu pas dat wachten heel lang kan duren.

Ik heb wel allemaal vage klachten. Heel veel last van mijn borsten (en tepels), heel erg moe (op mijn vrije dagen zelfs een middagdutje), beetje stemmingswisselingen (kon gister mijn man wel achter het behang plakken), heel vaak plassen. Kortom het zou kunnen. Het kan ook zijn dat ik na heel lang de pil te hebben geslikt gewoon ontwenningsverschijnselen heb. Ik durf het nog niet echt te hopen, ben dan straks bang voor een hele grote teleurstelling.

2 mensen zijn bij mij op de hoogte. Een hele goede vriendin die ook bezig is voor de eerste en mijn paardrij instructrice omdat ik het gister even echt niet meer vol hielt met de pijn in de borsten.....

Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vind dat 1 iemand het weet. Met haar kan ik er lekker ongestoord over kletsen en alles bespreken wat we voelen. Verder merk ik, ondanks dat ik ontken opeens iedereen er naar vraagt. Waarom nu opeens? Kun je zoiets zien aan een vrouw? Ik lees namelijk uit jullie stukjes dat er ook mensen zijn in jullie omgeving die veel vermoedens hebben.

Voor iedereen veel succes! en veel gelukt. Ik hoop voor iedereen dat het snel lukt. Want dat wachten is vreselijk!



Gr. Felice
 
Hoi allemaal,

Ja, wat is dat wachten en die onzekere periode erg he? Zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent, kan ik toch al zo slecht tegen hihi. Ja deze week lijkt ook erg lang te duren.

Ik maak me er ook wel druk om, ik zou het super vinden om zwanger te zijn, maar wat ga ik dan zeggen met mijn vrijgezellenfeestje. Als ik dan geen alcohol drink daar trappen ze dan echt niet in. Hebben ze meteen door! Antibiotica schijnt de meest gebruikte smoes te zijn en dat hielp bij mijn schoonzus ook niet dus ik moet iets anders verzinnen. Lastig he.

De vorige keer dacht ik ook vanalles te voelen, maarja uiteindelijk bleek ik toch gewoon ongesteld te worden. Dus tsja....

De vorige keer waren we dan gestart met medicijnen en toen zij mijn beste vriendin ook ineens van ja bij jullie zal het ook niet lang meer duren, maarja dat is vaak de logische stap, trouwen en dan kinderen, dus ook niet raar dat mensen dat dan denken. Mijn schoonzusje is ook aan het proberen om zwanger te worden, zij heeft vorige mnd een miskraam gehad. Ook heel dubbel. Een vriendin van ons is vorige week bevallen. En een andere vriendin van ons is op 40 jarige leeftijd zwanger geraakt ondanks de pil. Heel dubbel allemaal...nu lijkt het dan ook ineens niet meer zo bijzonder als ik dan ook zwanger zou worden. Raar he?

Maar ik maak me er nog het meeste druk om wat ik dan zou moeten zeggen met het vrijgezellenfeest. Stom is dat dat je je daar dan druk om kan maken.
 
Hey dat is ook een goed idee, alcoholvrij..niet eens aan gedacht!! Mijn collega's zijn helaas allemaal erg scherp en ook niet bang te zeggen wat ze zien...dus ik kan beter een goed verhaal hebben en die eruit knallen dan ad hoc een reactie geven die iedereen doorziet :)

Leukk Lioness dat ie allemaal leuke spulletjes aan het verzamelen is..ik zou op de dag dat je ongesteld moet worden en je wordt het niet nog eens testen..wie weet komen al die spulletjes dan gewoon van pas.

Danishka, leuke plannen in het vooruitzicht dus!! Goed bezig, hoop dat er ook voor jou een mooie fijne zwangerschap inzit, net als voor iedereen hier!

gebruiker597693 jij ook succes met wachten...spannnneennnnnddd!!

Felice Leuk dat je ook meekletst. Het lijkt wel alsof we bijna allemaal gelijk lopen met wachten en testen....kunnen we elkaar proberen 'gezond' te houden of juist elkaar gek maken hahahaha

Ik voel vandaag wat minder vage klachten, maar zingt de hele dag door mijn hoofd...nu 8 of 9 dagen na ovulatie, ben zoooo benieuwd!
 
Danishka misschien kun je wel een smoesje over medicijnen verzinnen ja, is niet leuk als je je er druk om moet maken terwijl je er zo van moet kunnen genieten

Ooh spannend wannebemom nu wachten tot je kan gaan testen. Had ook nooit gedacht dat ik me er zo mee bezig zou houden, uitrekenen, wachten, testen, elke keer denk je zou het nu dan eindelijk raak zijn haha.
 
Voor je vrijgezellen feest zou ik idd antibiotica gebruiken als smoes. En dan omdat je blaasontsteking hebt. Dat verklaart dan meteen het vaak plassen (wat kan komen door een zwangerschap).

succes met het verzinnen van je smoes en geniet nog heel erg van de laatste voorbereidingen voor de trouwerij. Het wordt een van de mooiste dagen van je leven!
 
@lionesss
nou mijn man is altijd al erg nuchter dus die vind het allemaal wel best .we willen het allebei heel graag alleen hij is er niet zo erg mee bezig als ik en wacht gewoon af heerlijk lijkt me dat haha... (voor een vrouw is het vast anders)

@iedereen die een smoes moet verzinnen

lijkt me best moeilijk hoor want misschien gaan ze door vragen en als je al slecht liegt  :p ik drink zelf helemaal geen alcohol dus zou bij mij ook nooit opvallen ofzo



 
Hallo dames, Ik ben zelf 28 jaar, 2 jaar getrouwd en 9 jaar samen met mijn man. Mijn man en ik zijn sinds 3 maanden ook aan het klussen geslagen. Ik heb suikerziekte en na meerdere controles in het ziekenhuis kregen wij groen licht er voor te gaan. Ik zit op dit moment in de wachtdagen en heb wel buikpijn en wat gerommel, maar verder geen symptomen die je op de fora leest. Hierdoor ga ik er vanuit dat wij niet zwanger zijn, de vorige keer dacht ik het wel, toen veel symptomen als buikpijn, hoofdpijn, misselijk en plotseling duizelig, maar met testen niet raak. Ik ben ivm de suikerziekte al aantal jaren zonder anticonceptie en heb regelmatige cyclus (28-30), toch gebruik ik ovulatietesten om de eisprong te bepalen om zeker te zijn. Mijn vriendinnen zijn wel op een beetje op de hoogte, familie is helemaal hotedelbotel aan het gissen of het al zo is, mijn zus heeft zelfs de maxi-cosi en kinderwagen al bij ons gedumpt zodat het niet meehoeft met hun verhuizing, moeders die opeens gaan zeggen je gaat wel heel goed met je neefjes om en het staat je goed. Lijkt wel of zij er meer aan toe zijn dat ze opa en oma worden van onze kindjes dan wij zelf.   Met betrekking tot onderwerp hoe houd je verborgen dat je aan het proberen bent? Ik en mijn man gaan laatste week september op vakantie met schoonouders en zwager, laat dat nu net in de wachtperiode van ons vallen en mijn schoonouders wel van een wijntje houden. Met feestjes heb ik 0.0% radler gedronken en alcoholvrije wijn, zorgen dat je zelf je drankje pakt en het lijkt in het donker & drukte gewoon op een normaal drankje ;-) Vind het wel erg spannend allemaal om het verborgen te houden en de wachtdagen door te komen.
 
Terug
Bovenaan