Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@siebel88, snap echt wat je bedoeld,drm ben ik ook even weggeweest van het forum. Maar je bent nog niet ongesteld geworden,wie weet kan het nog?

@suusje pff hoofdpijn en borrelende buik, daar kan je wat van maken...

@pilaf,vroeg ook aan mijn man welke ronde was dit nu?
 
Ja die hoofdpijn is echt niet normaal..

heeft iemand dat nog meer gehad?

durf ook niet echt te testen, want heb geen idee hoe me cyclus is?! En ik ben bang voor een teleurstelling..

 
Ja ik heb afgelopen dinsdag heel erge hoofdpijn gehad.. maar dat was na mijn migraine tabletjes wel minder en de dag erna zelfs over..

ik ga uiterlijk dinsdag nog een keer testen.. misschien morgen.. even mijn vriend overhalen.. hihi
 
Jeetje spannend allemaal ik had zo vaak en zo veel dagen alles opgezocht en video's gevolgd en dit forum over zwangerschap dat ik een beetje verslaafd leek te worden maar nu ben ik al een aantal dagen het gewoon allemaal vergeten en dacht ik er nu pas aan. Ik merk wel dat nu je er mee bezig bent dat je meer er mee geconfronteerd wordt in je omgeving bv al 4 collega's zwanger!

nu nog 1,5 week en gaat de implanon eruit weet iemand wanneer ik mijn eerste menstruatie dan kan verwachten? hij gaat er 6 jan uit.



siebel echt enorm balen negatieve test....

En Leo-tje gefeliciteerd wat fantastisch
 
Bedankt @Johanna82. Het moet zeker leuk blijven..

Spannend allemaal zeg. Ik probeer er zelf niet teveel de focus op te leggen, maar toch iedere keer een sprankje hoop. Op 22 nov gestopt met de pil, nu eerste dagen menstruatie.. Dus nieuwe ronde. Ieder pijntje of gevoel, spannend.

Succes Siebel88, beter iets langer wachten dan steeds die teleurstelling..

Herkenbaar San89, overal baby's en zwangere vrouwen..

Succes dames!



 
Hey meiden! Ik heb zojuist een hele lichte streep gezien op mijn test! Ik durf t nog niet te geloven en ga daarom ook zo de dokter bellen!

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Ow wauwie gaaf Siebel88! Ik zou hierboven het kan nog, en nu heb je een licht streepje! Ben benieuwd wat de dokter zegt. Was je vriend erbij toen je testte of ga je hem verassen?

Gefeliciteer meid!
 
Hoi Meiden ben ik weer.. even weekje weg geweest op vakantie! Leotje gefeliciteerd super leuk ook om met de kerst te vertellen!! En Siebel wat fijn super gaaf!! Lijkt het toch allemaal goed te komen!!

Mijn laatste menstruatie was 8 december toen ook gestopt met de pil, volgens reken sommetje 20-26 december vruchtbare periode dus ook lekker aan het klussen geweest.. nu sinds gister elke keer misselijk, soort spierpijn in de buik, zere onder rug dus even afwachten. Ik weet mijn cyclus nog niet maar zou bij een 29 dagen volgende week ongeveer ongesteld moeten worden dus we wachten rustig af..
 
Terug
Bovenaan