Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

wij gebruiken helemaal nog geen ovulatie testen, ik vind het dan een moetje worden en het moet wel leuk blijven, ik zal het wel gaan gebruiken als ik na een jaar nog niet zwanger ben.

Wij gaan deze maand voor het eerst voor het eggie, vorige maand was ik net gestopt met de pil en wist ik niet hoe mijn cyclus was, al ben ik wel heel realistisch dat het ook deze maand niet niet raak kan zijn, omdat ik nu een cyclus had van 35 dagen ga ik er van uit dat hij nu wel wat korter wordt, dus kan er nog niet echt op pijlen wanneer ik op mijn vruchtbaarst ben.

Ik herken het wel, ben er ook veel mee bezig, maar probeer ook soms even niet aan te denken, want dat is ook niet goed.



@sanniee

Zal nog even wachten tot je eigen cyclus op gang is, je lichaam is nog wat in de war na het stoppen, als kan je het wel altijd proberen.

veel succes iedereen.
 
met de thermometer moet je iedere dag rond dezelfde tijd je temperatuur meten. dit hou je dan consequent bij. je moet dit doen voordat je opstaat. In deze curve kun je dan zien wanneer je eisprong is geweest(je temperatuur zakt dan) en na de eisprong tot je menstruatie gaat je temperatuur wat omhoog..
 
ik denk als ik al überhaupt ga meten/testen wanneer ik ovuleer dat ik de strips pak waant ik werk onregelmatig en dan heb ik niet iedere dag dezelfde tijd om mijn temperatuur te meten.

Maar eerst in januari afwachten hoe het gaat wanneer de implanon eruit gaat en dan doen we het nog spontaan en als het na een paar maanden niet lukt dan pak ik ovulatietesten.
 
Pfff ik ben al een paar dagen ontzettend misselijk geweest.. en nu net een klein beetje bloedverlies.

Dinsdag ga ik testen... Pfff ik hou het niet meer van de spanning
 
Siebel, wat verschrikkelijk spannend!

Ik hoop het zo voor je.



Ik ben zelf nog niet bezig met ovulatietesten, omdat we zeiden we zien wel hoe het loopt. Gelukkig voel ik me eisprong heel erg, dus weet precies wanneer het zo ver is!
 
Hallo dames,

Een lange tijd niet geweest, alles beetje op zijn beloop gelaten en bezig geweest met de aankoop van ons huis. Klussen op een wat lager pitje gezet. NOD gisteren, geen symptomen van zwanger of ongesteld. Toch stiekem vanavond een test gedaan en OMG hij was binnen 5 sec een dikke plus...:):):):)

Totaal onverwachts ook omdat er geen symptomen zijn, klussen wat minder was dan voorheen. Ziekenhuis al wel gecontacteerd er twijfels waren en nu toch. Ouders net op hoogte gebracht dat het misschien wat langer kon gaan duren.

Nu snel een beetje door de berichten gescrollt, maar er zijn veel nieuwe dames bij!

@Siebel88 jij al meer nieuws van je symptomen?

@suusje, balen dat het nog niet is gelukt!

Hier morgenochtend een CB-test doen en kijken of die het met de Kruidvat test eens is. En het nieuws ook maar even laten bezinken.
 
Terug
Bovenaan