Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Mijn vriend was erbij. Ik wil dit allemaal samen met hem doen, ik ga al zoveel alleen beleven. Ik wil hem overal bij betrekken. (hij zou t ook echt niet waarderen als ik alleen en stiekem een test zou doen).

De doktersassistente raadde me aan om nog een paar dagen/een week te wachten en dan nog eens te testen. Maar ook zij zegt.. een streep is een streep :D



Ik sta mezelf nog niet toe om erg blij te zijn. Eerst nieuwjaarsdag of zondag nog maar eens testen.. en dan zien we wel verder :D.. pffff tis zoooo spannend



* Lief dat jullie allemaal zo meeleven
 
Spannend Siebel88, dat is een mooi begin!! Hopelijk klopt het en ga je met iets heel bijzonders het nieuwe jaar in!!

Ik loop iets voor op jullie, ben op 22-11 gestopt met de pil. Mijn cyclus is drie dagen later begonnen dan normaal met de pil. Nu 6e dag van de nieuwe ronde, kijken of het ditmaal lukt. Zo welkom! Ben benieuwd naar jullie ervaringen.



 
Hallo dames,

hier ook een positieve test,  3 dagen voor nod. Hoop dat het ook zo blijft. Hoofdpijn idd en ook buikpijn.

Heel spannend!
 
Die hoofdpijn blijft (helaas) aanhouden. en sinds zondag ook echt een gek (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) gevoel onder in me buik..

Helaas houdt me lichaam me wel vaker voor de gek, maar ik hoop het zo!
 
Al even niet geweest maar lees leuke dingen.....siebel spannend maar idd een streepje is een streepje hopelijk is je volgende test nog meer duidelijkheid te zien.....
<p style="text-align: left;">Strawberry 85 gefeliciteerd.....</p>
<p style="text-align: left;">Ik voel me de laatste dagen ook anders dan anders zeurend onderbuik en gevoelige tepels soms wat misselijk....ik ben in oktober gestopt en toen was mijn cycles 36 dagen, voor mij heel lang.......we hebben veel gekust niet wetend wanneer mij vruchtbaren dagen waren....als ik mn cycles van de vorige x aan houdt had is gisteren mijn eirsprong moeten hebben, maar heb t idee dat t een week eerder was nu,  heb mijn slijm in de gaten gehouden.......ik ga vanmiddag testen kopen maar wacht nog voorlopig met testen.....al krijg ik het niet uit mn hoofd elke x denk ja ik ben zwanger, dan zeg ik weer tegen mezelf doe is normaal
 
Vanochtend toch maar een test gedaan! Ja hoor! de streep was iets duidelijker!

Volgens mijn berekening ben ik 30augustus uitgeteld. vandaag dus 5+1 weken.
 
Terug
Bovenaan