Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Vannacht totaal niet geslapen, om half uiteindelijk de CB-test gedaan en deze gaf aan zwanger.

Ik kan het nog niet geloven. Maar ik merk wel dat ik moe ben, wortels eet ik elke dag, nu weet ik dat ik zwanger ben en smaken de wortels niet meer.

We gaan vanavond de familie al wel vertellen, dit omdat wij elkaar niet vaak zien in de maand en wij best open zijn over wensen / zwangerschappen / problemen. Ben benieuwd of ze in de gaten hebben dat het cadeautje met opa-en oma huisregels afkomstig is van ons. Of dat ze denken van broer of zus zeg maar, vooral omdat broer net ook papa is. Maar als mijn broer en zus opletten weten zij dat het inpakpapier van ons is.

Oeeeiii zo spannend...
 
Wat een fijn nieuws Leo-tje! Gefeliciteerd! Spannend..!

Ik zal mij even voorstellen.. Even terug gelezen en velen zijn al voor mij geweest. Voor het eerst op een forum, en voor het eerst een kinderwens! Erg spannend.

Mijn naam is Naomi, 24 jaar en afgelopen zomer getrouwd met mijn man. Eind november gestopt met de pil en sinds vandaag is mijn cyclus op gang gekomen. Kijken hoe het de komende cyclus gaat verlopen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wat een verademing om zo iets spannends te kunnen delen.

Succes allemaal en desondanks ook fijne dagen gewenst!
 
Welkom, Naomi, hoop dat het allemaal goed verloopt voor jullie. Tip: goed oefenen en houd de sex ook vooral leuk. Alleen maar sex voor kindjes maken... Daar gaat de lol snel van af.
Gefeliciteerd, leotje!
 
Iets te snel. Gefeliciteerd leotje! Wat fijn! Lekker genieten nu!

Hier weer in de wachtweken. Voel nog niets, ben benieuwd. We hebben besloten hierna even te stoppen, ivm de verbouwing, we zijn nog een paar maanden bezig, onhandig als ik zwanger ben. Moet zo zijn denk ik dan maar. Hoop dat het deze ronde als nog lukt en anders gaat het langer duren. Duimduimduim
 
Sinds 3 dagen mega hoofdpijn en een raar gevoel onder in me buik. Helaas weet ik nog niet zo goed wat m'n cyclus is dus ik kan helemaal nergens van op aan..

Die onzekerheid is echt verschrikkelijk..
 
Sorry ladies.. t werd me dinsdag allemaal een beetje teveel na een negatieve test.. ik denk dat ik het allemaal eens los moet gaan laten..

Ben nog steeds niet ongesteld.. heb dinsdag wel een beetje bloed verloren, maar dat was te verwaarlozen.

Als ik dinsdag nog steeds niet ongesteld ben doe ik nog een keer een test.. En ga sowieso de dokter bellen. Misschien met goed nieuws, en anders om te vragen waar mijn menstruatie blijft..

een voordeel... ik kan nu wel gewoon on opgemerkt een paar wijntjes drinken(niet te veel natuurlijk)



LEOTJE!!!! GEFELICITEERD wat een geweldig kerstkado! Hoe reageerden ze?
 
Gefeliciteerd Leo-tje wat een fantastisch nieuws!
Fijne zwangerschap gewenst :)

Siebel wat balen.. Ik snap het maar al te goed. Ik hoop dat het alsnog raak is voor je.

Ik kan eerlijk gezegd de rondes niet eens meer helemaal bij houden. Mijn eisprong was deze maand een week te laat. Ik had gisteren een positieve ovulatietest en dit is dan ronde 8 volgens mij. Ik ga de komende maanden ook maar temperaturen en alles op papier bij houden.
Ik en mijn man hebben het er best zwaar mee. Er zijn ook weer een aantal zwangeren in onze omgeving en toch is dat best pittig. Het ene moment zijn we positiever dan andere momenten, maar we houden de moed erin.
 
Terug
Bovenaan