Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

siebel

super nieuws! hoop dat je snel naar de verloskundige kan gaan zodat die nog meer zekerheid geeft en je een fijner gevoel erover hebt
 
Helaas is 2016 vreselijk begonnen voor ons. Vandaag de bevestiging gekregen dat het een miskraam was. Dus ik had toch goed opgemerkt dat de bloeding niet goed was.

Gelukkig weten we nu wel dat we wel zwanger kunnen worden en daar zullen we de komende tijd dan ook zeker weer voor gaan.
 
Jeetje siebel, wat heftig! Sterkte..

Hier allerlei symptomen, pijn in me hoofd blijft aanhouden. Maar sinds vandaag heel licht kramp, alsof ik elk moment ongesteld kan worden.. Rustig afwachten..
 
Succes suusje! En alle andere dames ook natuurljjk! Ik hoop dat dit jullie allemaal bespaart blijft.

Ik neem bij deze even afstand vh forum.. even tijd voor mezelf! Xxx
 
@ Siebel wat erg!!! Kl*ten is dat zit je lekker op die roze wolk en dan val je in een gat :( heel veel sterkte met verwerken!!



@ Suusje hier hetzelfde.. ik heb vandaag wat last van me onderrug en borsten... Mmm menstruatie die eraan zit te komen? Vanochtend ook weer vlaag misselijkheid dus we wachten rustig af
 
@sannie. Wat toevallig! Ook ik heb sinds vanochtend last van me onderrug.. Me borsten heb ik nog niet echt last van.

Durf nog niet teveel te hopen, maar dat wachten is echt verschrikkelijk!
 
Terug
Bovenaan