Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ooohh jij bent ook al vanaf juni bezig!!

dan ben je er ook wel een keer aan toe inderdaad dan kan het je nu niet snel genoeg gaan.. Dat wachten is zo funest he bah!! Hopen voor alle meiden hier dan het gaat lukken!!
 
Bleugh! Toch weer ongesteld! Vriend en ik hebben besloten nog een rondje te doen. Toch maar, hihi, blij mee!

Daarna stoppen we er even mee, vind het vreselijk frustrerend, niet handig omdat je ontspannen moet zijn om zwanger te raken. We gaan dan rond juni, juli weer verder.

Duim voor jullie, dames!!
 
Ooohh wat jammer Johanna!! Balen is dat dan weer.. Wel leuk dat jullie toch nog een ronde gaan doen :D nieuwe ronden nieuwe kansen toch!!



heeeel veel succes!!
 
yesssss!!! de implanon is eruit!
Nu kan het echt gaan beginnen eindelijk.
We gaan er gewoon relaxed in maar ik vindt het wel leuk om er vanalles over op te zoeken. ik lees veel dat je na de implanon al snel weer vruchtbaar kunt zijn bijvoorbeeld na een week al maar mijn huisarts zei dat het een paar maanden kon duren  en hij zei dat het slim was om 2 menstruaties af te wachten. nou ook prima maar wij sporten gewoon door en zien het wel…
 
Wat vreselijk Siebel.. :(
Je hebt nu inderdaad bevestiging, maar toch heel erg.
Sterkte!

Ik heb komend weekend mijn NOD. Ik denk alleen niet dat het raak is.
Maar we gaan een weekendje weg, dus we gaan gewoon genieten en we zien het wel weer..
 
Dan zitten we nog in hetzelfde schuitje Suusje :) hier ook nog niks nu op dag 30 van de cyclus



spannend Pilaf!! Zeg nooit nooit
 
Terug
Bovenaan