Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

oke, spannend! Ik ga voor je duimen. Zelf durf ik nog niet echt.. Bang voor een teleurstelling denk. Misschien dit weekend.
 
Hee dames,

rustig afwachten, pfff moeilijk hoor! Ik heb vandaagmijn NOD.. Spannend toch wel! We zijn in augustus gestart. Zou natuurlijk leuk zijn als het nu wel lukt, heb elke keer klachten gehad als hoofdpijn, rugpijn, misselijkheid. Dus ik denk dat m'n lijf me vooral goed voor de gek kan houden ook omdat ik graag wil. Mijn vriend en ik hebben besloten voorlopig even te stoppen als het deze keer niet lukt. We zitten midden in een grote renovatie van ons nieuwe huis en druk met werk, mijn vriend gaat ook van baan veranderen, is even genoeg. Hoop dus heel erg dat het nu gelikt is. Duimen maar weer!

Doe ik ook voor jullie, suusje en sannie!!
 
Hier helaas nog niks vanochtend, was ook wel te mooi om waar te zijn gelijk de 1e poging.. Maar ook nog geen menstruatie..

johanna en Suusje ik duim ook voor jullie!! Balen is dat als je al vanaf augustus probeert dan mag het ook wel een keer!!
 
Ik heb nog een vraag weet niet of jullie hier ervaring mee hebben. Ik heb 3 jaar geleden mijn staartbotje gebroken op 2 plekken waarna hij ook nog eens scheef aangegroeid is met alle gevolgen van dien. Kun je hier tijdens een eventuele zwangerschap problemen mee krijgen??
 
Ik durf echt nog niet te testen.. Wil heel graag, maar ben heel bang voor weer die teleurstelling. Sinds juni gestopt, en ik weet dat je geduld moet hebben, maar als je er eenmaal voor gaat kan het niet snel genoeg raak zijn!

@ sannie, gewoon nog even afwachten.. Misschien wel te vroeg getest!

Ik duim in ieder geval heel hard voor je en voor Johanna!
 
Terug
Bovenaan