Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@siebel88, grr shit wat ontzettend balen!!! Wel inderdaad een mooie bevestiging dat jullie kindjes kunnen krijgen. Maar zo snel een positieve test en dan daarna ongesteld worden is gewon k*t.

@san89, ik weet niet hoe het werkt met implanon, maar reken maar op geruime tijd. Wij hebben pas na 7 rondes een positieve test terwijl ik al 5 jaar geen anticonceptie meer gebruik. Daarmee zou mijn lichaam schoon moeten zijn, maar toch kan het daarna nog even duren. Maar ik heb hier ook al gelezen dat bij iemand na 1 maand al raak was nadat implanon was verwijderd. Beter voorzichtig een tijd aangeven dan de hoop geven dat het gelijk raak kan zijn toch?
 
Ik denk dat mijn lichaam me weer goed voor de gek aan het houden is. Vanochtend toch maar getest en deze was negatief.. Dat is toch altijd weer een domper.
 
Suuusje ook nog geen menstruatie dan? Dan gewoon rustig afwachten hoe het verder gaat en anders later weer testen toch!!

Hier ook nog niks geen posotieve test maar ook geen menstruatie :)
 
En hier ook ongesteld geworden.. Dus kan nu in ieder geval zeggen dat ik een eerste cyclus van 30 dagen heb das wel netjes toch? Eerste ronde was ook wel te mooi om waar te zijn dus we gaan voor de 2e ronde :) alle andere dames ik duim voor jullie!!
 
Terug
Bovenaan