klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

Hey meiden

@Natje heb even het lijstje op volgorde gemaakt, ik heb van je ronde de 1e gemaakt aangezien daar begint.
Dus jouw meid is bezig met zinnelijk worden, gaf ze het zelf aan of ben je gewoon begonnen??
Ik denk dat mijn dochter er nog niet klaar voor is, ze geeft niet zelf aan dat ze geplast of gepoept heeft.
Ze vind het potje maar een eng ding haha
Nou ja komt wel!!

@corina Ik herken je verhaal niet, ja had wel een beetje last van afscheiding alleen dat was in de laatste maanden. En dat van die borsten heb ik bij mijn 1e zwangerschap niet gehad en nu heb ik het al 4 maand net voor mijn NOD, dus ja hoeft inderdaad geen teken van een  zwangerschap te zijn.
En mijn borsten zijn nog hetzelfde, heb een half jaat borstvoeding gegeven.
( heb wel volle borsten cup d  ik weet niet of dat verschil maakt)

@Patricialut zooooo wat een buik haha!!! Volgens mij was die van mij iets kleiner (hoop ik haha) nee geintje hoor was ongeveer het zelfde, erg hé.
Voelde me net een olifant, bah. Heb ook nog 1,5 week overgelopen.

@taatje welkom. Mijn meidje is ook altijd een grote meid geweest ( kwa lengte dan )
Ze is nu 2 jaar en bijna 1.00 meter lang ( moet 24 sept naar cons bureau dan weet ik het precies ) en 13.6 kilo

@mex welkom. Bij mij veranderde dat gevoel ook zo snel. Een vriendin van mij heeft een dochter van dezelfde leeftijd als mijn dochter, en die vertelde 6 maand geleden dat ze zwanger was, ik zei tegen haar dat ik daar niet aan moest denken, maar 3 maand geleden toch met de pil gestopt haha. Ben net bij haar op kraambezoek geweest, geweldig ik wil ooook!!

Ik ben nu aan het wachten op mijn NOD, de klus dagen zijn weer geweest.
Denk niet dat het iets geworden is deze maand, heb maar 1x kunnen klussen.
Maar 1x kan ook genoeg zijn, toch?? ( moet toch positief blijven ).

Liefs Mama2006

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

First mum
25
2e
1e
14

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

Hey first mum volgens mij was je NOD a.s zondag niet??
Had je namelijk er niet bijgezet, maar volgens mij had ik dat eerder gelezen.

Liefs Mama2006

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 21:51:01'));

zowww jij had echt een pittige buik zeg!
die van mij was volgens mij niet zo........
zelfs bij mij zeiden ze van;dit wordt een 7ponder hoor.
ze vielen van hun stoel af toen ze hoorden dat het 4650 gram was en 56 cm!

pfff ik zie nu pas dat jij ook zo,n grote baby kreeg pfff ouwwww en gewoon eruit gepersthoe heb je het eruit gekregen hahaha niet normaal ja mijne schrokken ook allemaal waar woonde jij?

helaas ik wel wat langer ja

ik begon vrijdag op zaterdag nacht met weeen zaterdag ochtend was het weg nou rond 11uur liep ik opt voetbal veld (mn vriend is trainer bij de jeugd) en toen begon het weer maar ik denk blijf gewoon hier rond huppelen dan gaat het mss wat sneller haha,nou rond 1uur kwamen ze al om de paar minuten half 3was de wedstrijd afgelopen en ze kwamen p dat moment nog vaker kwart voor 3wilde ik op de kruk gaan zitten maar kon ik niet meer dus ik zei volgens mij gaat het gebeuren en iedereen zei al gek ga na huis toe je vk bellen hahahaha,maar ik wilde nog eerst na de winkel totdat ik de auto instapte en iets had van ojee het word serieus ik zeg breng me maar na huis hahahahah dus ik vk gebeld wilde maar niet komen uiteindelijk savonds rond 9uur toch gekomen,ze wilde niet eens na mn ontsluiting kijken na door drammen ging ze eigenlijk kijken en had pas 2cm ontsluiting grrr savonds 11uur weer gebeld ik werd gek nou nog steeds zelfde en ging maar onder de douche,snachts weer regelmatig gebeld ik hield het niet meer had buik en rugweeen,maar tschoot niet op ze liet me maar lopen (kon niet liggen) en zondag ochtend half 7 kwam ze weer en pas 4cm ontsluiting ik jankte van de pijn, nog wilde ze me niet na het ziekenhuis gaan en moest telkens maar de douche in gaan owww wat was ik kwaad wilde der wel vant balkon afgooien hihi.half 9weer gebeld dat ik echt niet meer kon was tenslotte al vanaf vrijdag op zaterdag bezig en dus al wakker.

toen zei ze half 11 kom ik je halen en dan gaan we na het ziekenhuis,nou daar aan gekomen had ik 6cm ontsluiting smiddags om 15uur een ruggenprik gehad oooowwww wat voelde ik me heerlijk op dat moment eindelijk geen pijn meer,kreeg later wee opwekkers waardoor je ontsluiting eigenlijk weer na 0 gaat, t schoot maar niet op savonds kwam er een nieuwe gyn en die zei al meis ik denk dat je dit niet gaat redden want het is zeker groter als 8pond,nou uiteindelijk rond 22uur togh de volle ontsluiting en half 11 ongeveer persweeen maar het ging niet ze wilde gewoon niet, ik had het togh geprobeert wat ik graag wilde,toen kwam de gyn en zei meis word toch een keizersnee nou toen is ze zondag op maandag nacht geboren om 00.14

zo dat was mijn bevalling haha

Thanks voor je hulp mama, ben zelf ook een kluns op dat gebied hoor, haha.

Ja Corina, kan me voorstellen met wat je bedoelt hoor, dat heb ik ook wel een beetje. Toevallig dacht ik daar vandaag nog aan, dat het weleens heel goed bij 1 kon blijven, omdat dochterlief een toevalstreffer zou kunnen zijn...
Maar ik denk nooit aan slecht zaad, ik zou het altijd bij mezelf zoeken..gek he. Mijn man is fit en leeft erg gezond, in tegenstelling tot ik.....

Ja en mijn dochter kwam er ineens zelf mee met dat zindelijk worden, ik ben ook niet van dat dwingerige hoor, alles komt op zijn tijd. Maar ineens zij ze dat ze een plasje moest doen... En wij ouders keken elkaar aan en maakten maar gelijk gebruik van die situatie, hihi en hebben de wc verkleiner van zolder gehaald, konden we die eindelijk eens gebruiken, haha.
En ik merk ook inderdaad al dat het aan luiers scheelt, ze krijgt nu van die broekjes, ze heeft er op zijn hoogst 3 nodig per dag, soms nog maar 1....grappig he.

Net als het speentje, een paar weken geleden zij ze dat ze daar ook tabak van had, en ze hoefde het daarna niet meer, wat een mazzel he! Maar goed, ditzelfde kind slaapt wel pas sinds 2 maandjes door hoor...en nu komt ze dan 1x 's nachts voor een plasje, hihi, maar dat is niet erg.

Wow en Patricia, wat superleuk die foto, maar wat een buik  wauwie, ongelooflijk!!!!

Hoi Firstmom, welkom hier meid, ik zal je proberen toe te voegen, als ik het niet goed doe, dan kijk ik mama lief aan hoor .

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

first mom        
25
2e
1e

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

First mum
25
2e
1e
14

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

Natje ik had first mum al toegevoegt haha!!!
Geeft niet hoor wordt ook zoveel gerschreven.

ohw meid, met open mond lees ik net je verhaal over je bevalling, wat een drama!!! Is het nu zo dat je een volgende keer gelijk een keizersnee krijgt?? En wat stoer dat je het zelf nog geprobeerd hebt met dat persen!! Was jij of je vriend ook zo zwaar toen jullie geboren werden? Is dat erfelijk vraag ik me af?

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 22:17:04'));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

First mum
25
2e
1e
14

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28
Natje ik had first mum al toegevoegt haha!!!
Geeft niet hoor wordt ook zoveel gerschreven.

Haha, ik ben echt zoooo'n vreselijk trage slak, bedankt meid!

quote: Natje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 22:17:38'));

ohw meid, met open mond lees ik net je verhaal over je bevalling, wat een drama!!! Is het nu zo dat je een volgende keer gelijk een keizersnee krijgt?? En wat stoer dat je het zelf nog geprobeerd hebt met dat persen!! Was jij of je vriend ook zo zwaar toen jullie geboren werden? Is dat erfelijk vraag ik me af?

haha nee weet niet of het erfelijk is,mijn vriend was 49cm   en ik was 3900gram en 53cm...

maar ik denk dat ze ouder was als de vk zei,want bij mijn 20weken echo en mijn pretecho zeiden ze beide dat caithlyn bijna 2weken voor liep kwa groei   maar mijn vk vond dit onzin en wilde dus ook geen groei echo laten doen,dus ja ik weet nooit...

en nee tis niet zo dat het weer een keizersnee moet zijn,wel moet ik vanaf 30weken onder controle bij een gyn om te kijkenn of het niet te groot word weer want dan word de baby gehaald met 39weken langer zullen ze me dan niet laten lopen

Terug
Bovenaan