A
Anoniem
Guest
Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:
September
/
Toulouse
32
2e
2e
16
Natje
32
2e
1e
18??
Mama2006
28
2e
4e
24
Corina
25
2e
8e
25
Mex
29
2e
3e
27
MamaJB
30
2e
1e
28
Patricialut
23
2e
1e
28
Hey meiden
@Natje heb even het lijstje op volgorde gemaakt, ik heb van je ronde de 1e gemaakt aangezien daar begint.
Dus jouw meid is bezig met zinnelijk worden, gaf ze het zelf aan of ben je gewoon begonnen??
Ik denk dat mijn dochter er nog niet klaar voor is, ze geeft niet zelf aan dat ze geplast of gepoept heeft.
Ze vind het potje maar een eng ding haha
Nou ja komt wel!!
@corina Ik herken je verhaal niet, ja had wel een beetje last van afscheiding alleen dat was in de laatste maanden. En dat van die borsten heb ik bij mijn 1e zwangerschap niet gehad en nu heb ik het al 4 maand net voor mijn NOD, dus ja hoeft inderdaad geen teken van een zwangerschap te zijn.
En mijn borsten zijn nog hetzelfde, heb een half jaat borstvoeding gegeven.
( heb wel volle borsten cup d ik weet niet of dat verschil maakt)
@Patricialut zooooo wat een buik haha!!! Volgens mij was die van mij iets kleiner (hoop ik haha) nee geintje hoor was ongeveer het zelfde, erg hé.
Voelde me net een olifant, bah. Heb ook nog 1,5 week overgelopen.
@taatje welkom. Mijn meidje is ook altijd een grote meid geweest ( kwa lengte dan )
Ze is nu 2 jaar en bijna 1.00 meter lang ( moet 24 sept naar cons bureau dan weet ik het precies ) en 13.6 kilo
@mex welkom. Bij mij veranderde dat gevoel ook zo snel. Een vriendin van mij heeft een dochter van dezelfde leeftijd als mijn dochter, en die vertelde 6 maand geleden dat ze zwanger was, ik zei tegen haar dat ik daar niet aan moest denken, maar 3 maand geleden toch met de pil gestopt haha. Ben net bij haar op kraambezoek geweest, geweldig ik wil ooook!!
Ik ben nu aan het wachten op mijn NOD, de klus dagen zijn weer geweest.
Denk niet dat het iets geworden is deze maand, heb maar 1x kunnen klussen.
Maar 1x kan ook genoeg zijn, toch?? ( moet toch positief blijven ).
Liefs Mama2006