klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Hallo allemaal
ik ben Samantha ben 27 en getrouwt we hebben samen een dochtertje van 2 jaar en zijn nu net een maandje gstopt met de pil.
we wonen in een plaatsje vlakbij Utrecht,,
nog meer weten vraag gerust

hey mex,

wat voor werk doe jij dan?
veel plezier in iedergeval,wel zwanger terug komen he?hahahha.

tot volgende week.

hey natje,

nog bedankt voor je lieve berichtje he

maar van mijn zoontje was ik ook ongeveer 1jaar bezig dus dat klopt wel.
ik hoorde van de week dat mijn collega er bijna 3 jaar over heb gedaan en nog wel zonder medische poespas!dus gewoon op de natuurlijke weg,maar toen ik dat hoorde dacht ik van;wat is 1jaar dan?niks toch?t klinkt langer dan het is.

op de een of andere manier stelde me dat ook weer gerust dat zij er 3jaar over heb gedaan,vraag me niet waarom maar zo voeld dat.
in iedergeval hoop ik natuurlijk dat we hier allemaal zwanger weggaan

is chocola nou ook echt een teken van ongi?

ik eet het eigenlijk al bijna de hele week,nou ja alleen sávonds dan he hahaha.

meestal begint mijn chocolade trek pas 1dag van te voren ofzo maar het was nu deze week niet dat ik er echt trek in kreeg maar soms heb je niks anders in de kast liggen

hallo
was er ook weer een keer Heb het de hele week zo druk gehad en voel me gewoon flink beroerd (niet genoeg om zwanger te zijn hoor hahaha  )dat ik helemaal geen tijd heb gehad om hier ook maar een letter neer te zetten Hoop dus dat ik vanaf nu weer iets meer rust heb en jullie bij kan houden ahahaha..nou ga nu maar eens bijlezen en kijken wat ik allemaal gemist heb
groetjes mira

Hallo mama's

Hier ook nog een die graag een 2e kindje wil! 3e ronde!
Ik lees wat over  chocola? verslaving? !!hihihi

Liefs baby2

zo mijn zoontje ligt nu weer op bed,voor hoelang weet ik niet want hij is het er niet mee eens..,ik kan het me wel voorstellen want hij is stront en stront verkouden,arme ziel.

hey mira,hoe ist met je?wanneer is jouw nod ook alweer?volgens mij vergeet ik die van iedereen,heb je de griep te pakken of kan het toch al niet tekenen zijn?

hey baby twee,

welkom,3e ronde?das nog niks vergeleken met mij.hahaha.
was je van de eerste snel zwanger? ik niet
chocola is deze week mijn verslaving ja hihihi,maar of dat ook meteen een slechtv teken is? lijkt me snel als je dat al 5 a4 dagen voor je nod heb,tenminste als ik chocolade trek heb door mijn ongi dan komt dat meestal 1dag voor mijn ongi..

Terug
Bovenaan