klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

ik ga even een poging doen om te stof zuigen hier,ben niet vooruittebranden vandaag,bleggg,maar ja met beesten in huis moet je het helemaal vaker doen.
misschien tot vanavond

ik denk zelf dat ik de griep te pakken Maar we zullen het volgende week woesdag zien he Zou een keer tijd worden anders gaan we "vrolijk" door voor ronde 8

hey mira,

nou dan volgen we elkaar mooi op!
want dan ben jij begrijp ik bezig met ronde 7?ik ben bezig met ronde 8 en ga ook door naar de volgende ronde!weet alleen nog niet wanneer maar weet wel zeker dat mijn ongi er aan komt!

meiden ik ben vandaag ongi geworden......echt shit weer!!!!!!!

ik ga nu ook niet meer mijn nod neerzetten,ik wil het niet eens weten wanneer die weer komt want dan ga ik me er nog meer mee bezig houden,sorry.

wie moesten er ook alweer nog meer ongesteld worden in deze week?

fijne dag verder

He bah corina das echt balen ja..
Is inderdaad lang wachten zo dan ja.. hoop dat ditt de laatste x is voor je voorlopig en dus volgende x wel raak!! Nou chocola dan maar he haha, volste recht nu toch?
Ik ben net ongi geweest dus ben weer even vanaf, hopelijk nu lang (maandje of 9 misschien?  haha) maar weet t, mag niet klagen met mn 3e ronde...

Liefs Baby2

hey baby 2,

ja,chocola...nou mag het hahaha..
maar ga jij nu je 3e ronde in of je 4e?het is allebei niet lang hoor
ik zelf ga nu de 9e ronde in,gevoels matig vind ik het ook lang duren maar als je kijkt naar hoeveel procent er binnen een jaar zwanger wordt?
ik geloof dat 80%binnen 1jaar zwanger wordt!
20 a 30 %wordt binnen 3 tot 6maanden zwanger.
maar ik merk zelf wel dat ik er errrrreg veel mee bezig ben,ik moet het wat meer los gaan laten denk ik.zal niet makkelijk zijn

@ corina wat balen dat ze er weer zijn! heb je over je eerste ook lang gedaan? ik namelijk niet dus mijn geduld wordt nu aardig op de proef gesteld hahaha....

ja over de eerste heb ik er ook wel even over gedaan,al met al 1jaar.

dus dan heb ik nog even...

maar ik ga over 3weken naar een homeophaat toe,geen idee of het werkt maar als ik de verhalen wel eens lees over dat accupuntuur enzo dan zijn er toch aardig positieve reacties op.

Terug
Bovenaan