klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

ik hoop alleen niet dat er misschien wat met mijn man mis kan zijn kwa vruchtbaar heid,

hij heeft echter wel 1nadeel; hij rookt! niet veel 2tot 4 sigaretten op een dag,maar toch het blijft slecht natuurlijk.ik rook zelf al 2jaar niet meer!

roken jullie mannen?als ik vragen mag tenminste?

het is het proberen in ieder geval waard toch!
mijn man rookt niet

maar mijn man rookt NOOIT binnen hoor,altijd buiten.

zodra we toen wisten dat ik zwanger was van onze zoontje is hij meteen buiten gaan staan om te roken,en derest van de vrienden die roken die moeten natuurlijk ook allemal naar buiten.
en op zijn werk mag hij natuurlijk helemaal niet meer roken,ik vrees alleen soms wel dat hij dan de schade in gaat halen als hij weer in de auto zit

wat is het stil hier? waar zijn jullie allemaal?

mijn zoontje ligt nog lekker op bed,huis is al redelijk aan kant,zo nog even hondje uitlaten...

Veel te zonnig om hier te zitten haha!!

Mijn vriend rookt trouwens ook (buiten)..

Fijne zonnige dag!!

ja dat is waar hahaha..

gelukkig dat mijn man niet de enige man is hier op het topic met een slecht gewoonte  rookt hij veel? die van mij zegt dat hij er gemiddeld 4 rookt per dag maar soms betwijvel ik dat.

Hoi Corina,

gelukkig rookt man mijn niet, ook nooit gedaan. Ik trouwens ook niet. En bij ons binnen mag er ook niet gerookt worden.

Ga je naar een homeopaat? Of naar een accupuncturist?  Zelf heb ik voor mijn eerste zwangerschap een voetreflexmassage gehad, wilde weten of ik helemaal ok was van binnen. Ze kunnen dan ook je eileiders, baarmoeder enzo ff checken.
Ook heb ik veel verhalen gehoord van mensen die een bepaalde edelsteen droegen, binnen de kortste keren zwanger waren, die ook al even bezig waren. Weet even niet meer welke edelsteen, maar zal het nog wel even opzoeken.

Fijn weekend dames! Zal morgen wel niet achter de pc zitten.

Liefs,

hey first mum,

ik ga naar een homeophaat toe,
ik weet niet wat voor behandeling ik ga krijgen,ik kan daar pas op 16 oktober terecht en dan krijg ik eerst een intake gesprek en die duurt een uur schijnt....
maar ik geloof dat hun ook accupuntuur doen,maar ook andere dingen,ik heb geen idee verder,ben er nog   nooit geweest,ik heb er alleen goede verhalen over gehoord,baadt het niet dan schaadt het niet zeg ik maar

Terug
Bovenaan