klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Hé, is iedereen aan het genieten van deze zonnige zondag?
Rustig hier hoor.
Eigenlijk wilde ik de pc links laten liggen vandaag, maar mijn man vroeg of ik nog even wilde en ik zei greetig ja. Hoezo verslaafd?

@Corina
Heb nog even voor je nagekeken.
Het is de maan steen, die kun je kopen in een mooie hanger of oorbellen, je kunt em ook dragen als een losse steen in je zak, maar huidcontact is beter.
Ook nog:

Quote:
Veel suikers en vetten is wel in verband gebracht met verlaagde vruchtbaarheid
Acupunctuur schijnt ook heel veel te kunnen doen voor vruchtbaarheid ('mijn' acupunturiste zei echt dat het waanzinnig was, ze vertelde dat ze hele goede resultaten had).

Ik blijf nog even 'hangen' hier want mijn mannetje is in slaap gevallen op de bank en Rafael ligt ook nog te slapen.

Liefs,

Hoi Natje76 en alle anderen,

Ik ben een vrouw van 26 jaar en heb een zoontje van net 1 jaar. Ook wij zijn bezig met de tweede, zit momenteel in de eerste ronde. De vorige keer was het met de tweede ronde raak dus verwacht nu niet dat het meteen raak ik is, ook al is een tweede ronde al snel.

Ik ben niet zo heel vaak online maar als ik er ben lees ik graag "bep"verhalen van anderen die met hetzelfde bezig zijn als wij. Bij onzekerheden kun je dan toch even terecht bij vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Dit is toch anders dan bij goede vriendinnen want je, tenminste wij, willen het wel even geheimhouden.

Nou ben benieuwd naar alle leuke verhalen en natuurlijk ook de mindere verhalen daarin moet je er ook voor elkaar zijn.

Doei Moeder van R.

Hoi, hier ben ik weer.....

@Corina: ik ben stewardess, werk part-time dus af en toe even een leuk reisje. Ik ben vanmiddag teruggekomen uit Brazilie. Hey, echt balen van je ongi. Sterkte!!!!!

Tja.....over dat zwanger terugkomen....haha. Ik heb er wel een heel goed gevoel over maar dat kan ook komen omdat ik het zo graag wil. Heb zaterdag as mijn nod. Spannende week dus. En.....chocola....ach daar heb ik eigenlijk altijd wel trek in. Heeft bij mij niets met mn cyclus te maken.   Doeg!!!!!

@ First mum :Aha dus maansteen moeten we hebben haha! Is dat dan voor ieder sterrenbeeld of heeft t hier niks mee te maken?

Is inderdaad verslavend om hier tekens te lezen alleen al!

Iedereen lekker weekend gehad? Was heerlijk weer he? En savonds al koud genoeg om lekker tegen vriendlief aan te kruipen.. (met alle gevolgen van dien hahaha)

Liefs baby2

hallo allemaal
even snel een berichtje want mijn man wil achter de computer
ik heb vamiddag een test gedaan en die gaf ZWANGER aan kan het nog niet zo goed beseffen dat duurdt wel weer 3 testen 2 echo's met de bevestiging van een deskundige dat ik echt zwager ben hahahaha.....
nou ik hou jullie op de hoogte
liefs

Gefeliciteerd Mira! Wat super joh! We kunnen elkaar de hand schudden, ook ik had een positieve test vandaag..

Ben er zelf nog stil van, want we waren nog niet echt begonnen met klussen, maar van eenmalig kan je dus ook zwanger raken....terwijl ik nog tegen mijn echtgenoot zei dat we in de veilige zone zaten, fout dus...
En toen ik toch wel erg lang overtijd was en maar steeds dacht nu heb ik ongiekrampjes, maar er komt niks hebben we maar een testje eraan gewaagd. Trouwens zo'n goedkope van de Kruidvat hoor, 2 voor 5 euro.

Maar ben nog voorzichtig hoor, want het kan altijd nog fout gaan natuurlijk, heb ik al eerder ervaring mee gehad, vandaar..

Corina, ik vond dit met name moeilijk voor jou om te posten, ik weet hoe graag jij ook wilt en dat komt natuurlijk ook wel!

Mex, ik was ook erg benieuwd naar je beroep, wat een leuk vak zeg! Zo kom je nog eens ergens he! Ben benieuwd hoe jouw resultaat is, omdat je ook zo'n goed gevoel had! En inderdaad, deze keer heb ik dus niks gevoeld....en toch zin in chocola, maar tot nog toe geen broodjes selleriesalade..

En verder meiden, sorry voor het ego bericht, maar  ik  ben  nog wat beduusd....

Gefeliciteerd! voor welke datum gaan we dit keer? hahahaha
maar inderdaad ik heb ook wel in mijn achterhoofd dat het verkeerd kan gaan hoor maar wil me niet net zoals bij marek de hele zwangerschap onzeker zijn en er iets meer van te genieten
maar ik had zoiets van als het verkeerd gaat hoor je het ook dus wanneer er de blijschap is waarom niet toch

Terug
Bovenaan