Gefeliciteerd Mira! Wat super joh! We kunnen elkaar de hand schudden, ook ik had een positieve test vandaag..
Ben er zelf nog stil van, want we waren nog niet echt begonnen met klussen, maar van eenmalig kan je dus ook zwanger raken....terwijl ik nog tegen mijn echtgenoot zei dat we in de veilige zone zaten, fout dus...
En toen ik toch wel erg lang overtijd was en maar steeds dacht nu heb ik ongiekrampjes, maar er komt niks hebben we maar een testje eraan gewaagd. Trouwens zo'n goedkope van de Kruidvat hoor, 2 voor 5 euro.
Maar ben nog voorzichtig hoor, want het kan altijd nog fout gaan natuurlijk, heb ik al eerder ervaring mee gehad, vandaar..
Corina, ik vond dit met name moeilijk voor jou om te posten, ik weet hoe graag jij ook wilt en dat komt natuurlijk ook wel!
Mex, ik was ook erg benieuwd naar je beroep, wat een leuk vak zeg! Zo kom je nog eens ergens he! Ben benieuwd hoe jouw resultaat is, omdat je ook zo'n goed gevoel had! En inderdaad, deze keer heb ik dus niks gevoeld....en toch zin in chocola, maar tot nog toe geen broodjes selleriesalade..
En verder meiden, sorry voor het ego bericht, maar ik ben nog wat beduusd....