klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hey firstmum,

het klinkt raar maar ik ben niet echt gelovig,tenminste ik ben niet echt gelovig opgevoed,ik ben wel gedoopt en heb natuurlijk mijn communie gedaan en dat was het ook wel zo'n beetje...
maar nou komt t mooie;ik geloof wel dat een kindje krijgen een geschenk uit de hemel is,en dat komt denk ik ook puur om het feit dat kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is maar dus echt een ''wonder''!

hoe zie jij het?

groetjes corina

hey firtsmum,ik denk dat we tegelijker tijd aan het typen waren,want al voor dat jouw berichtje er stond was ik al aan het typen
maar ik ben niet erg snel wat typen betreft,hahaha.

Haha Corina, oefening baart kunst, ook met het typen.

Zo denk ik er over:
zelf ben ik ook niet gelovig in de zin van elke week naar de kerk, maar geloof wel dat er meer is dan alleen dit leven.
Ik denk ook dat wij er niet voor kunnen kiezen om kinderen te krijgen, maar dat je kinderen jullie als ouders kiezen om  mee te leven. En dat het de bedoeling is dat je van deze ervaring (het leven in zijn totaliteit met alle personen die erbij horen) moet leren dus jij van je kind en je kind van jou. Maar ja die vraag die je hierop dan stelt is: Wat moet je leren? Daar ben ik dus nog niet uit!

Moet nou niet gelijk denken dat ik zweverig ben hoor. Sta met 2 benen op de grond, maar het waarom houd me nog wel eens bezig. Snuffel dan ook op internet naar deze onderwerpen. Er komen dan ook dingen uit dat ik zo iets heb van hé zo voel ik het ook, maar kon het alleen  nog niet onder woorden brengen.

Liefs,

nee ik denk niet dat je zweverig bent hoor,hahahaha..

nee soms vraag ik me ook sommige dingen af in het leven....
en dan denk ik van;het had dus zo moeten zijn!
en nog veel meer dingen.
ik kom denk ik vanavond nog effe online,vind dit ook wel een boeiend onderwerp.

maar moet nu even naar mijn zoontje,we gaan zo even lekker naar buiten

hey waar is iedereen nou?hahahaha
allemaal van het mooie weer aan het genieten?
of werken kan natuurlijk ook.

Hey meiden, ik ben helaas afgelopen woensdag, veel vroeger dan verwacht, ongesteld geworden. Baal!!!!!!! Op naar ronde 4!!!! Wel een hele korte cyclus.

ahh shit hey mex29,echt balen,we kunnen in iedergeval met elkaar de hand schudden....
maar je bent gelukkig nog niet zoals ik met ronde9 bezig....(ps;dit zeg ik effe als troost)

in hoeveel rondes was het van je eerste ook alweer raak?

hoe is het eigenlijk met toulouse,patricialut...(volgensmij vergeet ik iemand,sorry daarvoor)????????????

volgens mij naderen jullie nod's ook al bijna?

zijn jullie al ongi?of nog niet?

Terug
Bovenaan