klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Hoi,

Hier nog zo n beptante ;-)
Ik ben ook bezig voor een tweede nu de 19 ronde alweer na mijn zoon in augustus vorig jaar geboren is.de reden dat wij snel een tweede kindje willen is als volgt.mijn man is darmkanker patient en heeft de ziekte van chrohn ook is hij veel ouder dan ik ben en dus willen we het niet te lang laten duren.Als wij in november niet weer zwanger zijn van een tweede kindje gaan we naar de huisarts voor verwijzing naar de gyn toe,ben heel benieuwd of er ook meiden zijn die daar ervaring mee hebben.

En leuk dat er ook meiden zijn die gezellig willen beppen.Met mijn vorige zwangerschap was ik echt een forum junkie haha zelfs nachts aan het einde van de zwangerschap zat ik te beppen met iedereen heerlijk.

nou doeg de plicht roept.

xxx nice

Hallo allemaal,
wat een hoop reacties zeg. Ook wij zijn begonnen aan ronde 2!! Onze dochter is van 27-11-2006. Heel cliche maar de mooiste meid die er bestaat.
Ik ben zelf 26 woonachtig in het Westen en afgelopen dinsdag is mijn spiraaltje eruit gehaald. Ik wil heel graag meekletsen over de komende periode maar kan iemand me in hemelsnaam vertellen wat NOD is?
Zoals jullie merken heb ik met mijn eerste zwangerschap niet meegedaan op het forum.

Groeten Annet

en o ja, ik werk 32 uur. Klinkt verschrikkelijk maar valt allemaal erg mee. wij hebben 2 dagne oppas van de opa''s en oma's En verder werken zowel mijn man als ik de ene week 4 dagen en de andere week3. Heel goed te doen!

Hoi kesteren,  

welkom hier leuk dat je nu wel mee wilt kletsen.
nod staat voor niet ongesteldheidsdag, de dag dat je ongi zou  moeten worden, maar dat natuurlijk  liever niet  wilt zijn.
Het woord klussen snap je zeker wel  Ben er nog steeds niet helemaal aan gewend terwijl ik met de eerste zwangerschap ook al mee kletste. Moet dan toch te veel aan het klussen aan je huis denken.

Liefs,

Ha meiden, we waren een paar dagen weg en dan heb ik het daarom heen natuurlijk gelijk dubbel zo druk met werk etc. Bovendien kan ik me als er geen nod zit aan te komen altijd weer wat beter op de rest concentreren dat ik niet zo actief op het forum aanwezig ben. MAAR ik heb gelezen dat er twee zwanger zijn, helemaal geweldig, van harte meiden. Op naar het zwanger-zijn-forum!!! Ik wens jullie ongelofelijk veel plezier! En ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap zult hebben. Als ik me niet vergis had ik ineens een hele vroege eisprong wat betekend dat ik ergens over twee weken nod heb. Spannend weer, whaaaaa...

ps. het is de derde ronde en van mijn zoon was ik in de tiende ronde zwanger dus ik hou in gedachte dat het wel eventjes kan duren, alhoewel ik er natuurlijk alweer zeker van ben dat het nu raak is.  

hey meiden,

ik kom straks of vanavond nog even buurten om effe op iedereen te reageren..

moet zo weer weg dus vandaar..

fijne dag verder allemaal

hee dames

voor de zwangere onder ons gefeliciteerd dames

en mijn nod nadert idd ook aan de ene kant zegt mn gevoel ja omdat ik weer heel veel moet plassen en heb gewoon weer een zwanger gevoel,maar ja vanmorgen een test gedaan en was negatief,misschien dus niet zwanger of gewoon nog te vroeg we zien het wel.

de rede waarom ik neit veel reageer is dat ik heel druk ben we hebben een nieuwe woning en we gaan dus dit weekend over

dus ik ga weer gouw aan de slag dames

succes allemaal

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

quote: niceej reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2008 19:13:14'));

Hoi,

Hier nog zo n beptante ;-)
Ik ben ook bezig voor een tweede nu de 19 ronde alweer na mijn zoon in augustus vorig jaar geboren is.de reden dat wij snel een tweede kindje willen is als volgt.mijn man is darmkanker patient en heeft de ziekte van chrohn ook is hij veel ouder dan ik ben en dus willen we het niet te lang laten duren.Als wij in november niet weer zwanger zijn van een tweede kindje gaan we naar de huisarts voor verwijzing naar de gyn toe,ben heel benieuwd of er ook meiden zijn die daar ervaring mee hebben.

En leuk dat er ook meiden zijn die gezellig willen beppen.Met mijn vorige zwangerschap was ik echt een forum junkie haha zelfs nachts aan het einde van de zwangerschap zat ik te beppen met iedereen heerlijk.

nou doeg de plicht roept.

xxx nice

hey nice,welkom!

zoww dat is niet niks wat je mannetje betreft!

en dat heeft dus als ik het goed begrijp invloed op je mans zaad?!

krijgt hij nog medicijnen?

en heb het van je eerste ook even geduurd?

Terug
Bovenaan