klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2008 22:09:35'));

Ha meiden, we waren een paar dagen weg en dan heb ik het daarom heen natuurlijk gelijk dubbel zo druk met werk etc. Bovendien kan ik me als er geen nod zit aan te komen altijd weer wat beter op de rest concentreren dat ik niet zo actief op het forum aanwezig ben. MAAR ik heb gelezen dat er twee zwanger zijn, helemaal geweldig, van harte meiden. Op naar het zwanger-zijn-forum!!! Ik wens jullie ongelofelijk veel plezier! En ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap zult hebben. Als ik me niet vergis had ik ineens een hele vroege eisprong wat betekend dat ik ergens over twee weken nod heb. Spannend weer, whaaaaa...

ps. het is de derde ronde en van mijn zoon was ik in de tiende ronde zwanger dus ik hou in gedachte dat het wel eventjes kan duren, alhoewel ik er natuurlijk alweer zeker van ben dat het nu raak is.  

hey toulouse,hoe kan het dat je nu al een gevoel heb dat het raak is?dat is wel erg snel.maar ik moet je bekennen dat ik ook het gevoel heb dat dit ''de'' maand gaat worden,geen idee waarom maar dat zegt mijn gevoel,mijn intuietie..

maar ja ik wil mezelf ook niet teleurstellen natuurlijk dus dan denk ik meteen weer van;nee het zal wel weer niet...

maar het nadeel is dat oktober nog erg lang is,ik moet op de 16e ongi worden,....

ik weet niet of het waar is maar er is voor mij voorspeld dat ik in oktober zwanger zou raken..dit is niet hier op het forum voorspeld hoor,maar ja ik weet nooit zo goed of ik dat soort dingen moet geloven dus ik wacht het maar weer af

groetjes corina

patricia,ik duim voor je hoor..

inmiddels staan de blaren wel op mijn duim van al dat geduim hier op het forum hahahaha.

groetjes

quote: Kesteren reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2008 19:57:16'));

Hallo allemaal,
wat een hoop reacties zeg. Ook wij zijn begonnen aan ronde 2!! Onze dochter is van 27-11-2006. Heel cliche maar de mooiste meid die er bestaat.
Ik ben zelf 26 woonachtig in het Westen en afgelopen dinsdag is mijn spiraaltje eruit gehaald. Ik wil heel graag meekletsen over de komende periode maar kan iemand me in hemelsnaam vertellen wat NOD is?
Zoals jullie merken heb ik met mijn eerste zwangerschap niet meegedaan op het forum.

Groeten Annet

hey kesteren,

welkom,ja iedereen vindt haar kindje het mooiste kindjedat vind ik ook van mijn zoontje want hij heeft een mooi koppie met haar,helder blauwe ogen,is altijd super vrolijk,brabbeld de oren van mijn kop..hahahaha.

nod=de niet ongesteldheidsdag,de dag dat je het eigenlijk moet worden maar liever niet natuurlijk..

fijne dag allemaal

hoe is het met de zwangere mutsen?hahahaha..

hopelijk komen we jullie gauw vergezellen

ha ha nou ben blij dat ik weet wat de NOD is/ Maar die dag kan ik wel vergeten nadat ik bijna een jaar niet ongested ben geweest gooit mijn lichaam er nu alles uit. 3 dagen na het verwijderen van mijn spiraaltje is het bar en boos weer hier. Dit heb ik zeker niet gemist. Maar 1 voordeel mijn lichaam doet het wel gewoon weer dat is altijd toch maar afwachten.
Verder gaan wij vanaf donderdag echt "klussen". Ons huis wordt opgeleverd dus zal de komende paar weken wel ergens anders mee bezig zijn. Mijn man wilde heel graag wachten totdat we in het nieuwe huis zaten. 1 ding tegelijk zei hij. Maar ach ik zei schat het duurt toch zeker nog 9 maanden en dan is het huis wel klaar hoor. Toe was het nou ja vooruit dan maar we gaan het proberen. Wel weer spannend hoor!!!

zow 1jaar niet ongi door de spiraal?
heftig,lijkt me....nu wordt meteen de schade van het hele jaar weer ingehaald zeker nu je weer ongi bent?

maar toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik de ongeseteldheid ook echt niet gemist hoor,heerlijk

xcorina

Ohh Mex, ik was zooo benieuwd, dus heb speciaal de pc even aangezet om te kijken of het bij jou ook zover was....balen zeg! Nou inderdaad, op naar de volgende ronde meid!

Corina, ik hoop ook zoooo dat je snel naar het zwanger worden forum komt, jij bent ook zo'n lekkere gezellige klep! Je houdt ook hier echt dit topic boven water hoor, was vooral aan jou te danken meid .

Patricia, poeh, nou moest je nog in huis klussen ook, verhuizen is altijd zoooo zwaar, of vind je het wel meevallen? Spannend meid, laat even weten hoe het is! Of je nog symptonen hebt!

Niceej, wat een pittig verhaal zeg, hoe gaat het nu met je man? Is het stabiel zijn ziekte? En lukt het allemaal met je zoontje?

First mom, ik vond het zo mooi wat je laatst schreef over dat kinderen jou als ouders uitzoeken, dat je daar in gelooft, ik heb erover nagedacht en inderdaad ik vind het ook niet eens zo'n gekke gedachte. Juist heel mooi eigenlijk! Ik heb echt een heel rijk gevoel bij me sinds mijn dochter er is en dat is misschien onder andere ook wel zo'n les die je leert? Dat gevoel van trots, maar ook tegelijkertijd de angst dat je kind iets kan overkomen, pff ingewikkeld, haha.

En Kesteren/Annet, welkom meid! Had je bij je eerste het forum nog niet ontdekt, of gewoon geen zin in toen om te forummen?

Tja en hier gaat alles eigenlijk redelijk goed, weinig klachten. We zijn lekker naar Duitsland geweest een paar nachten en dagen en dat was superleuk, lekker ontspannen. Ik kan nog steeds niet genieten van het zwanger zijn, haha, ik heb er zelf nog weinig vertrouwen in, maar goed ook dat is weer zoiets wat erbij hoort.

En ik blijf hier ook meelezen en schrijven hoor, ik wil jullie ook zo graag naar het zwanger forum hebben!!!!!!

hey natje,
graag gedaan hoor,vind dit ook een leuk en gezellig topic,het zou zonde zijn als deze topic verdwijnt.
lekker toch dat je geen klachten heb?
kan me wel voorstellen dat het je misschien enig sinds ongerust maakt,maar niet bang zijn hoor het komt goed,ik heb er in iedergeval een goed gevoel over.

leuk dat je evengoed blijft mee kletsen,was even bang dat ik je dan niet meer zou spreken...
wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
voor jouw ook een dikke

groetjes corina

Terug
Bovenaan