wauw zeg, al 3 pagina's volgekletst, dat is te gek!!
Enne wat toevallig dat jullie meiden uit het Noorden allebei in een winkel werken zeg, grappig!
Corina, op zich is een jaar klussen niet zo heel lang, al lijkt het wel zo, als je kijkt dat ze je pas gaan behandelen als je na anderhalf jaar niet zwanger zou raken, volgens mij hoef jij je echt geen zorgen te maken meid, hopelijk stelt het je ook gerust dat je in ieder geval een gezonde zoon al hebt, dat heb ik zelf tenminste wel, dat ik weet dat ik het wel kan..haha, klinkt gek, maar misschien begrijp je wat ik bedoel.
Enne die afscheiding had ik juist helemaal niet toen ik goed zwanger was, de eerste keer met de miskraam wel, maar de tweede keer helemaal niet, vond ik juist opvallen. Zo zie je maar weer dat dat bij iedereen anders is he. Haha en die theezakjes herken ik weer helemaal wel hoor, heb mijn dochter anderhalf jaar gevoed, maar ze zijn weer aardig bijgetrokken, niet helemaal als vanouds, maar ik ben ook ouder geworden natuurlijk, dus daar heeft dat ook wel weer mee te maken.
Poeh en een flinke jongen heb je op de wereld gebracht zeg, wat een wonder dat het nog maar 4 uurtjes geduurd heeft, wat heb jij moeten werken zeg voor je zoon! Ben je er wel heel vanaf gekomen? Kan me voorstellen dat dat toch minder makkelijk gaat dan dat je een kindje van 3 kilo op de wereld zet....
Goh en mijn dochter is met haar 2 jaar 11 kilo....wat een verschil he met jouw zoontje!!
Patricia, heerlijk dat je een jonge moeder bent, ik ben er jaloers op hoor! Had ik mijn (v)echtgenooteerder leren kennen, was ik ook jonger begonnen! Maar jeetje wat een zware dame heb jij ook ter wereld moeten brengen zeg, pfff en dan toch uiteindelijk nog een keizersnee, godsiedikkie dat is me wat zeg!!
En Mira, welkom hier! Wat leuk dat je zoon even oud is als mijn dochtertje, hoe laat is je zoon geboren?? En nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk hoor!
Hoi Romaty, leuk dat je ook komt meebeppen, heerlijk ook nog zo'n jonkie. Tja er zitten echt voordelen en nadelen aan om weer snel met een tweede te beginnen he. Ik ben wat ouder, maar minder flexibel, dus daarom heb ik er in ieder geval mee gewacht tot mijn dochter 2 was, maar als ik fit en energiek was geweest, had ik er misschien ook wel sneller mee begonnen hoor, inderdaad een moeilijke keuze!
Mamarafael, het valt me echt op dat er best nog wat 2006 moeders hier rondneuzen, haha! Welke maand is jouw zoon geboren?
AHAAAA, Toulouse, ik zat naar Parijs ofzo te staren, hahahaha, nou welkom hoor, een leeftijdsgenoot erbij is altijd leuk natuurlijk he! Ken je Aardeij nog? Die herrinner ik me namelijk nog, ben benieuwd of die hier ook nog ergens meeschrijft.
Mex, jij ook welkom meid. Inderdaad wat je schrijft, herkenbaar hoor! Eerst wilde ik nooit kinderen, toen toch maar 1tje en nu al klaar voor een tweede... Niks zo veranderlijk als de mens zullen we maar zeggen he, haha.
Mijn man is trouwens ook een Brabander.
Nou meiden, ik hoop dat ik niemand vergeten ben, sorry anders hoor! Geef me maar op mijn kop als het zo is!!
Vandaag een drukke dag gehad met dochterlief, ze is bezig zindelijk te worden, dus het potje wordt zo'n 40 keer per dag van stal gehaald, haha. Ook in de nacht komt ze steeds een keer om een plasje te doen, maar ben wel trots op haar hoor en het is voor het goeie doel he!
Nou meiden, hele fijne avond allemaal!
Liefs,
Natje
Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:
September
/
Toulouse
32