klein groepje...??

ik ben eerst giga moe geweest. nu alleen maar als ik gewerkt heb. voel dan ook mn buikspieren erg! laatste dagen ben ik erg misselijk. daarvoor niet. hopelijk gaat dat snel over. en veel naar de wc....
ben nu 13+2 weken.

Ik merk wel dat het moe zijn iets afneemt, maar 's avonds nog altijd op tijd naar bed hoor....

(ben 13 weken nu)

Ik heb ook nog niet het idee dat het minder word hoor, maar ik ben 'pas' 10.3 weken. Echt heeel misselijk ben ik gelukkig niet geweest deze keer, wel avonds en als ik een poosje niet heb gegeten.

Gefeliciteerd eijkie, dat is toch ff mazzel hebben dat het nog lukt als je 41 bent!

Fa: ben je beide kidnjes verloren van de tweeling en nu opnieuw zwanger of was je zwanger van een tweeling en is er nog eentje 'over' (klinkt een beetje lullig maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel he.

Dames: mochten er veel veel moeite/ irritaties hebben met deze site zouden we altijd nog bij 'flaironline' een blog kunnen openen, daar kun je ook eventueel fotos plaatsen, de site werkt erg goed, ook mogelijkheid tot ledenstop. Hier blijven vind ik ook best, ik heb het groepje zo terug gevonden!
(misschien tipje: zet pagina in "favorieten" dan hoef je alleen nog de juiste pagina op te zoeken...)

Hoi hoi.

Met mij gaat het echt stukken beter, merk wel dat ik nog op moet letten, dat ik niet vergeet, dat ik een stuk minder energie heb nu. En dus echt uitgeteld ben, 's avonds, en als ik de dag ervoor lang doorgegaan ben (met werken, deel zelf mijn werktijden in), daar de volgende dag echt voor moet inleveren (voel me dan weer wat misselijker, ben moe en heb hoofdpijn).

Het eeuwige kotsen is zo goed als voorbij... Ik ben nu bijna 14 weken. Over 1,5 week ga ik op vakantie, dus dat is wel goed gepland vond ik zelf. Ik ga naar het voor mij bekende Engeland, dus mochten er rare dingen voorvallen, dan red ik me daar ook prima. Plus ik ben omringd door mijn schoonfamilie. Ik las het nare mk verhaal in Tjechie van een van de dames hier, en dan wordt je toch wel even erg verdrietig.... Heeft indruk gemaakt.

Doen jullie verder nog stomme dingen, hebben jullie last van zwangerschapsdementie enzo?

Ik heb me vanochtend nog buitengesloten, tot opperste leedvermaak van mijn broer, bij wie ik toen mijn reservesleutel op moest gaan halen. In mijn supercharmante sportschool outfit... Dat was dus weer niet sporten, met de tijd die ik kwijt was om die sleutel op te halen.

Ik vergeet ook enorm veel, kan nergens op komen... Erg onhandig op mijn werk soms. MOet voor wel 20 clienten dingen onthouden...

Ha ha!

Maar verder gaat alles goed!

Linda

Ik ben super vergeetachtig.

Heb inmiddels mijn portemonnee al uit de vuilnisbak moeten halen.

Ben m'n ring kwijt.
Autosleutels is iedere keer weer een verrassing waar ik die vind.
Iemand verteld me iets en de volgende dag weet ik er helemaal niks meer van.

Yep ik heb er last van...

Ik heb ook last van zwangerschapsdementie al denk ik dat het na de laatste nooit helemaal is weggegaan :s

Waar ik ook last van heb, en dat baart me wel zorgen is dat ik nu al last begin te krijgen van mijn bekken...
Ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden.
Ik vind het wel erg vroeg met bijna 11 weken dat het alweer zeer doet :s

Duimen dat het niet te erg word...

Ik heb ook last van zwangerschapsdementie al denk ik dat het na de laatste nooit helemaal is weggegaan :s

Waar ik ook last van heb, en dat baart me wel zorgen is dat ik nu al last begin te krijgen van mijn bekken...
Ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden.
Ik vind het wel erg vroeg met bijna 11 weken dat het alweer zeer doet :s

Duimen dat het niet te erg word...

Terug
Bovenaan