Kletsen....

Gelukkig vissen. Altijd spannend, je gaat uit van het ergste en bij jouw is het toch goed gekomen.
Op na een goede zwangerschap.

Succes en geniet

Hoi Flea, kan me goed voorstellen dat jullie met je schoonfamilie nog even wachten. Wij hebben dit met mijn broer en schoonzus ook mee gemaakt. Wij hebben het toen heel gewoon, zonder poespas verteld en daarbij ook meteen benoemd dat we begrepen dat het voor hen waarschijnlijk lastig nieuws was. Hoop dat je er wat mee kan...
Caat, wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar! Lekker van genieten!
J-mama, gefeliciteerd met de zwangerschap. Maar kan me voorstellen dat het even een plekje moet krijgen! Gelukkig hebben jullie daar nog alle tijd voor ;-) Hopelijk wordt het straks vooral genieten van jullie onverwachte cadeautje!
En Vissen, wat fijn dat het niet heeft doorgezet. Kan me de spanning heel goed voorstellen! Hoop dat alles goed blijft gaan!

Wij hebben het vandaag aan mijn ouders verteld en dat geeft een heel fijn gevoel. Ik merkte ineens dat ik onbewust nog afstand nam van de zwangerschap. De vorige keer is het met 10,5 week fout gegaan, dus waarschijnlijk had ik er moeite mee om me al teveel te verheugen op wat komen gaat, bang het straks weer te verliezen.
Ik was eerst heel blij, maar hoe meer we richting de 9 weken gaan (toen is waarschijnlijk fout gegaan) hoe meer afstand ik nam. Gek wat je emoties dan met je doen, zonder dat je het echt zelf in de gaten hebt.
Hoe dan ook, er nu over praten is al heel fijn! Ben nu 7 weken, volgende week naar de verloskundige en de week daarna (met bijna 10 weken) de eerste echo! Nog even geduld....
Oja, allemaal nog alle goeds voor het nieuwe jaar :)

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Wat een geweldig nieuws allemaal en nog een wonder erbij ook J mama. Zijn jullie er al aan gewend? Ik begrijp dat het moeilijk kan zijn als mensen moeite hebben met zwanger worden om het te vertellen. Als het mij zou overkomen zou ik willen dat ze het net als aan de rest gewoon zouden vertellen ipv het verbergen of er iets spannends van te maken. Ik heb een aantal vriendinnen dat graag kinderen zouden willen maar geen partner hebben, aan hun vind ik het ook moeilijker te vertellen.
Sinds 2 weken ben ik ineens erg misselijk geworden, alles stinkt en ik heb bijna nergens zin in. Dus als me iets wel aanstaat eet ik het gelijk maar op! Ik hoop dat mijn man snel besluit dat we het kunnen vertellen, zodat ik wat steun kan zoeken tussen het misselijk zijn :)

Hallo Anna

Ik heb nu soms ook dat mijn gedacht na de miskraam gaat, dan ben ik bang dat het rond deze tijd weer mis kan gaan. Ben nu 7 weken. Met bijna 12 weken de miskraam gehad en waarschijnlijk was het met 8 weken mis gegaan. Ik kijk er na uit om het hartje te zien wat vorige keer niet gebeurd is.

Ik voel me ook veel mee zwanger dan de vorige keer dus ik hoop dat dat iets positiefs is in de zwangerschap.

Ik wacht nog even met vertellen tegen mensen, omdat ik toch bang ben dat ik eerst vreugde vertel en daarna verdiet.

Wacht de echo af

Ik voel me juist veel minder zwanger dan bij de andere zwangerschappen, hopelijk zegt t niks! Volgende week woensdag een vroege echo, denk dan 8 weken te zijn. We wachten dus vol spanning af!

Hoi,

Ik voel ook niet zo veel Vissen! Ook de krampen zijn inmiddels weg. Slaap wel erg slecht, misschien al aan 't voorbereiden op de gebroken nachten ;-)

ik kijk echt enorm uit naar een echo en vervolgens het vertellen van het nieuws op m'n werk, aan familie en aan vriendinnen! Maar ik heb alleen nog maar een datum voor een intake gesprek, niet eens voor een echo... Wat duurt dat toch lang. Ben natuurlijk pas 7 weken zwanger en eind augustus uitgerekend.

Terug
Bovenaan