Kletsen....

Ik denk zelf ook pas 30 augustus uitgeteld te zijn hoor. Ik mag een vroege echo omdat ik een miskraam heb gehad, daar maak ik natuurlijk graag gebruik van. Al is t met de miskraam bij mij pas met 11 weken misgegaan, t zou voor mij al fijn zijn een bevestiging te krijgen dat t nu nog wel goed zit..
Ik slaap gelukkig wel erg goed, heb t ook echt nodig met een druk gezinnetje met 3 kindjes!

Hoi 252742,

ja, je staat er dan toch niet meer zo onbevangen in hè? Wij hebben het inmiddels ook aan mijn schoonouders verteld. Ik vind het wel heel fijn dat je nu de vreugde mag delen met diegenen die dicht bij ons staan. Mocht het toch nog fout gaan, dan hebben zij in ieder geval ook de vreugde gehad en is het verdriet ook meer te plaatsen. Daarnaast kan ik er met mijn moeder heel goed over praten, omdat ze me gewoon goed aanvoelt en me vooral stimuleert te genieten. En mijn schoonmoeder heeft met 13 weken zwangerschap ook een miskraam mee gemaakt, dus met haar kan ik delen hoe het is om daarna weer zwanger te worden.
Daarnaast is het voor mij nu ook echter geworden. En ik laat de vreugde ook meer toe! Ik ga uit van het positieve en kijk uit naar de echo! Zal niet lang meer duren :)
Ik voel me ook echt heel zwanger, dus dat lijkt mij ook positief!

Kan niet wachten om het onze 4 zoons te kunnen vertellen. De oudste 3 vragen al een jaar of er nog een broertje of zusje komt. Wat zullen ze blij zijn :)
Maar dat doen we pas na de echo!

De afspraak voor intake staat; 26 januari. Nog geen echo gepland, waarschijnlijk de week erna. Wat kan wachten soms lang duren.
Onze gezinnen, leidinggevenden en goede vriendinnen weten van de zwangerschap. Dat is fijn, kan ik delen hoe ik me voel en hoef ik me niet beter voor te doen (veel misselijk en moe).

Komen er over een tijdje meer meiden op/naar FB?

Woensdag dan (naar mijn gevoel) dan EINDELIJK de (vroege) echo. Vind t heel spannend, voel me nog steeds erg goed, dus dan ga je wel sneller twijfelen. Ben wel meer moe en heb vooral 's avonds erg honger. Op zich zijn dat dan wel weer goede tekenen. :) Hoe is t met jullie??

Spannend Vissen! Ik zou er lekker van genieten dat je je zo goed voelt! Hier gaat alles goed. Wel veel misselijk, voornamelijk in de ochtend uren. Vorige week voor het eerst bij de vk geweest. Gelijk een afspraak gemaakt voor de 2e echo, die staat nu gepland op 26 januari. Als die goed is mag eindelijk heel de wereld het weten!

Goed om te horen dat het bij iedereen goed gaat, en geniet er van als je weinig last hebt! Ik ben sinds 3 weken erg misselijk, met elke week die er bij komt wordt t erger. Overdag zijn er een paar uurtjes dat ik me iets beter voel, maar lig nu voornamelijk op de bank. Ik had niet verwacht dat zwanger zijn zo zou zijn! Gelukkig hebben we vrijdag de echo, dan kan ik even zien waar we het allemaal voor doen! :) Ben een beetje bang voor een tweeling, mijn beide oma's hadden twee- en drieling in de familie!

Terug
Bovenaan