Kletsen....

Hej meiden! Ik ben nu 9 weken. Had al twee weken last van ochtend misselijkheid, maar sinds vanmorgen alleen maar aan het overgeven. Verder voel ik me wel gewoon goed. 2 februari hebben wij de 12 weken echo.

Ik had bij mn eerste zwangerschap ook heel veel last van misselijkheid, hoefde niet te overgeven gelukkig. Eten hielp bij mij. 's Morgens voor t opstaan een droge cracker, dan beneden een boterham met daarna pas een beker melk. 's Nachts vooral geen water drinken, of in ieder geval niet koud, want daar kan je ook zo misselijk van worden. Hopelijk hebben jullie wat aan de tips!
Ik bleef toen eten, uiteindelijk 25 kg aangekomen, gelukkig was dat er wel weer af na 9maand.. :)
Iedereen sterkte met de misselijkheid!
Maud; spannend hoor, die echo, een tweeling zou wel pittig zijn! Een zwangerschap vind ik zobiezo wel zwaar. Even afwachten dus.

Ik ben inmiddels 8 weken. En wordt steeds meer misselijk en afgelopen weekend heb ik enorme krampen gehad in mijn darmen. Dacht haast dat alles weer mis ging, zo'n pijn heb ik gehad. Vandaag ben ik bij de verloskundige geweest en zij bevestigde mijn gevoel gelukkig dat het vast mijn darmen waren. Maar door mijn miskraam de vorige keer stelde ze gelukkig wel een vroege echo voor zodat ik even zeker weet dat alles goed zit. Volgende week dinsdag gaan we voor de echo. Kan echt niet wachten. Ik denk dat ik dan pas echt kan gaan genieten.
Ik heb genoeg zwangerschapsverschijnselen, dus in die zin kan ik er op vertrouwen dat het goed zit, maar ik vind het toch wel erg spannend.
En Maud, mijn vader is een tweeling en ik heb begrepen dat het dan van vader op dochter overerft, dus ik heb ook een verhoogde kans. Alleen de afgelopen 5 keer was dit niet het geval. Whahaha, zal je net zien dat het nu wel zo is..... :) Ben benieuwd......

Leuk om van alles over jullie te lezen, ik was even weg vanwege een vakantie.
Heb mijn naam nu ook ook aangepast, ben morgen acht weken en voel me zo zwanger, meer dan de vorige keer toen het misging. Dus ik probeer er nu positief in te staan en kijk na mijn echo van maandag uit.

Het opboeren van eten word ik soms wel zat, heel de dag eten te proeven, maar het blijft er bij mij gelukkig in.

Ik had net zoals jouw Anna krampen en was ook weer bang om een miskraam te krijgen, maar elke keer als ik die krampen had moest ik na het toilet dus waren het ook mijn darmen. Gelukkig maar want zon trauma kan ik niet weer mee maken, mijn karakter verandere hierdoor en heb minder vechtlust gekregen.
Ik wil weer mezelf zijn en hoop dat ik dit kindje mag houden en op de wereld kan zetten.

Zijn er meer mensen die net als mij en Anna een miskraam hebben mee gemaakt?
Bij mij was het de eerste, maar ben benieuwd of er mensen zijn waarbij het vooral ook goed is gegaan

Ik heb eerst 2 gezonde kindjes gekregen, toen een miskraam met 5 weken, daarna een met 11 weken. Daar kwamen we met de 12 weken echo achter en een week later heb ik me laten curreteren. Moest een maand wachten met proberen, omdat ik veel bloed verloren had en de maand erna was t weer raak. Nu zwanger van ons 4e kindje en morgen vroege echo. Tis misschien een troost te weten dat 1 op de 3 zwangerschappen eindigt in een miskraam.

Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben..ben nu 2,5 week zwanger van ons eerste kindje.ik vind t echt spannend. Alleen kunnen we het nog tegen weinig mensen vertellen omdat er nog van alles kan gebeuren.

1 op de 3 vind ik best veel, mijn huisarts zei 10%

Gefeliciteerd 588512 met jullie zwangerschap. Omdat je het tegen niemand kan vertellen is het forum erg fijn, hier delen we verhalen die we verder nog niet kunnen delen.

Als je wat kwijt wil zet het er neer en geniet van het zwanger zijn.

Terug
Bovenaan