Kletsen....

Vanmorgen een kloppend hartje gezien! Was alleen minder ver dan dat ik gedacht had. Had blijkbaar heel vroeg al positief getest. Dacht toch wel 8/ 8,5 week te zijn. Was pas 6/ 6,5 week.. Dus geen augustus maar een september kindje word t. Moeten we nog langer onze mond houden... Dat is dan wel jammer!

Ow wat leuk dat je een kloppend hartje heb gezien, nu ik van iedereen hoor dat ze een echo hebben gehad kijk ik helemaal uit na die van mij.
Het stil houden vind ik ook moeilijk schreeuw het bewijs van spreken het liefst aan de daken af.
Maar heb besloten tot twaalf weken niks te zeggen omdat het toen ook mis ging.

Hey Anne, wij hebben al 4 gezonde kids gekregen en daarna een miskraam en nu dus voor de zesde keer zwanger. Gek hè, weet uit ervaring dat het allemaal heel goed kan gaan, maar doordat het de vorige keer mis ging, zit dat vers in mijn geheugen. Maar net zo als jij voel ik me ook veel meer zwanger dan de vorige keer en kijk uit na dinsdag, de eerste echo! Jij maandag hè? We houden elkaar op de hoogte! Wij vertellen het ook rond de twaalf weken, dan heb ik inmiddels een 2e echo gehad en de meest kritieke periode is dan voorbij!
En gefeliciteerd 588512! Leuk om hier alvast alle verhalen te delen! Maar als je nu net getest hebt dan ben je toch 4,5 weken zwanger? Je rekent vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.... Klinkt toch leuker als 2,5 weken toch? ;-)
Wens je een fijne zwangerschap toe!

Ja maandag de echo kijk er naar uit, nog nooit gehad dus ben benieuwd.
Op dit moment erg veel last van jeuk op mijn rug en buik, krab me continu.
Heb ook het idee dat je mijn buik wat beter ziet, maar is dat niet snel?

Hallo dames!

Na 2 miskramen in 2014, gelijk weer zwanger na laatste mk in november!!! 6 december eerste positieve test. Vanmorgen hebben we onze tweede echo gehad in het ziekenhuis. Een kloppend hartje beentjes, armpjes en het beweegt! Ons geluk is niet te beschrijven!! Zelfs een dvd meegekregen van het eerste beeldmateriaal

Ik zie dat gisteren maar de helft van mijn bericht geplaatst is.... Met telefoon werkt dus niet echt... Onze ouders hebben we het gelijk na de eerste echo met 6,5 wkn al verteld. Omdat we veel steun aan ze gehad hebben bij de miskramen en omdat we ze ook heel graag mee wilden nemen in ons geluk. Vandaag ben ik 10 wkn zwanger (ben uitgerekend op 14 augustus) en mega onzeker!! Bij alles wat ik voel slaat de onzekerheid toe en vraag ik me af of alles nog wel goed gaat. Het filmpje van de echo van gisteren heb ik dan ook al zeker 100x bekeken ;-). 27 januari hebben we weer een echo, voor de combi test. Daarna gaan we weer terug naar de verloskundige waar we komende dinsdag de intake hebben. Van misselijkheid heb ik gelukkig helemaal geen last gehad, maar wel mega moe! Maakt 36 uur werken soms best lastig, maar hoort er allemaal bij ;)
Fijn weekend allemaal!

Gefeliciteerd dat alles tot nu toe zo goed gaat.
Ik begrijp je onzekerheid, ik heb dat ook bij alles wat ik voel.

Ik ben de laatste tijd erg emotioneel en snel boos of in tranen. Ik heb me emotie niet onder controle.
Dat is soms erg lastig. Misselijk ben ik ook niet gelukkig.

Ik zit de tijd af te tellen tot maandag dat ik de echo heb, vorige keer heb ik dat niet mee kunnen maken hoop dat het mij dit keer wel is gegund.

Terug
Bovenaan