Kletsmaatjes gezocht

Dankje nassira! wordt lekker stuntelen tijden het kerstdiner, als ik de wijntjes laat staan zullen er vast een paar wat vraagjes hebben..

22/12 eerste positieve test! :D

Skybles heb nog geen CB haha, probeer voorzichtig blij te zijn! de test was wel al duidelijk positief, maar ik kan echt niet veel langer zwanger zijn.. :|

Ik hoop ook zo voor jullie dat er snel een positieve test in je hand ligt!

Wat een gek 2016 einde!

Nogmaals gefeliciteerd Plu! Ik had het in een ander forum al gezegd maar een tweede keer is alleen maar leuk! Ja dat is vaak zo he er worden meteen dingen gezegd als je een keer niet drinkt haha. Maar 9 maanden niet drinken is voor een goed doel toch? Ga je nog een clearblue halen om te kijken hoeveel weken die aangeeft?

Nassirraa jij bent de volgende met nod toch? Nu duimen voor jou!!

Ha Zon! Ja jij bent ook aan het Topic hoppe! Denk pas na m'n NOD.. wil ook gewoon even de hectische feestdagen overleven.. die zijn namelijk altijd "apart" in mijn familie.. na de feestdagen mocht het doorzetten natuurlijk! CB, HA, ECHO

ik blijf ook gek genoeg naar m'n buik staren en denk.. hoe gaat dat allemaal passen in dat kleine lijf.. hahaha

Jaa morgen is mijn NOD, durf eigenlijk niet te testen.

Ik heb ze in huis, dus misschien doe ik morgen een testje.

En nassira? Heb je getest?

@plu is het al een beetje binnen gedrongen?

@zon hoe is het met jou??

wij hebben vanavond eerste familie-kerstdiner... Ben eigenlijk een beetje verdrietig want ik fantaseerde er altijd over dat we tijdens kerst konden vertellen dat we zwanger zouden zijn! Had mij zo leuk geleken!

Met mij gaat het goed. Vandaag precies op de helft van de primolut pilletjes. Moest ik 10 dagen nemen en dit is dag 5. Gaat eigelijk vrij snel. Moet eerlijk toegeven dat ik er met de feestdagen ook niet echt mee bezig ben. Ik ga zo lekker sushi eten met mijn vriendje en daarna naar soof 2.

Ik moet pas 2 januari weer werken dus dan ben ik net klaar met deze pillen en zou ik ongeveer ongesteld moeten worden. Maar tot nu toe is het allemaal heel goed te doen.

Wat je zegt over dat vertellen met kerst dat snap ik wel. Hopelijk zijn we volgend jaar kerst allemaal zwanger of zelfs al bevallen. Ik hoop het zo.

Hele fijne feestdagen voor jullie!

Liefs

Terug
Bovenaan