Kletsmaatjes gezocht

Ik ga morgenochtend testen, wilde er vanmiddag al gelijk 1 doen maar heb die gelukkig kunnen laten.

@skybles dat plopje gaat een eigen leven leiden! Hahaha

Nieuw symptoom; vandaag branderig gevoel in/aan m'n borsten.

gaat er nog iemand morgen testen? Ik zou nu 3 weken 3 dagen zijn, misschien veel te vroeg nog..

Spannend..

hebben jullie nieuwe symptomen?

Spannend plu! Ik hoop echt voor je dat je positief test. Misschien is het nog te vroeg maar dan kan je de test gewoon over een aantal dagen herhalen toch.

Skybles - Ja het geeft me wel wat meer rust. En ik heb nu ook veel afleiding. Morgen en vrijdag ga ik verhuizen dus dan ben ik alweer een paar dagen verder. Dan is het nog kerst en rond de jaarwisseling moet ik alweer ongesteld worden. Dus ben heel benieuwd of het allemaal volgens schema gaat. Ik hoop het zo! Vind dat ik dat nu wel eens heb verdient haha.. Wacht nu al 71 dagen op een menstruatie pff.

Plu mss ga ik morgen en early testje doen,ga zien hoe het gaat tot morgen vrmiddag. Ben bij men eerste zwangerschap was ik ook zo moe en nu ook..  en dan raar gevoel in buik en lage stekende pijn bij momenten ..

@ann spannend! Ik probeer er rustig over na te denken "wat doe ik als" posi en neg. Hoe groot is de kans dat het nu al pos is en wat zegt neg tot m'n NOD nu eigenlijk.. zijn die moeheid en steken de reden dat je overstag gaat? Toch iets zekerder gemaakt.

dames!! ik kan zeggen dat de test .. POSITIEF is!

Hoe blij dit mij maakt ben ik wel wat onzeker, aangezien het zo vroeg voor mijn NOD is.. het kan alle kanten op.. probeer wel positief te blijven denken misschien dat mn test dat ook blijft!

Oh plu wat ben ik blij voor je zeg! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe. Geniet er lekker van.

Plu wat fijn!!!!

Gefeliciteerd! Heb je al een clearblue digital test gehaald?

Super blij voor jou... en het geeft mij weer hoop :)

Terug
Bovenaan