Ik 13 maart! Maar dat valt op vrijdag de 13e haha!! Maar daar maak ik me niet druk om, 13 is namelijk het geluksgetal van mijn vriend dus dit is eigenlijk best een toepasselijke datum.
Lekker hoor Annemarie met vakantie gaan, ff alles vergeten en gewoon genieten! Ik heb toevallig deze week een week vrij, dat komt ook best mooi uit.
Ik heb toevallig gisteren wat zitten googlen naar kinderwagens en kinderkamers, gewoon om een idee te krijgen van wat het nou allemaal kost en zo. Maar ik durf echt nog niks aan te schaffen hoor! Daar wacht ik mee tot we die 12 weken zijn gepasseerd.
Ik kan niet wachten om het tegen mijn moeder en vriendinnen te vertellen! Maar we willen echt eerst die zekerheid van de echo met 6 weken, vooral vanwege dat bruin slijmverlies wat ik heb. Dat maakt toch dat ik nog niet helemaal blij kan zijn en gewoon nog niet kan geloven dat het deze keer goed gaat. Maar ik hoop het natuurlijk wel ontzettend en ik probeer te genieten.
Dat kan ook nog best want ik voel me verder prima. Wel zere borsten, en moe, en soms misselijk als ik iets eet maar niet lang hoor, en oh ja: enorme honger!!
Annemarie ik ben ook enorm emotioneel. Ik zag toen straks "say yess to the dress" te kijken en daarbij zat ik ook alweer te huilen, en later bij een lied van Maria Mena ook weer. Maar het is gewoon een achtbaan van emoties, want soms voel ik me juist heerlijk en zie ik het allemaal toch best positief, maar een moment later zit ik in zak en as en reken ik er al op dat het toch nog ergens fout zal gaan...