Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dankjewel lieve allemaal... Het voelt nu wel echter nu ik het met jullie deel!
Tuinier ik hoop op goed nieuws voor jou heel binnenkort!

Zo hèhè eindelijk weer kletsen!!
Ik heb net gereageerd nonna op je andere topic hihi!
Deze reactie hierboven had ik nog getypt van het weekend maar kon er niet op!!

Nonna ik heb in december een miskraam gehad dus ik begrijp als geen ander hoe je je nu voelt...
Maar dit gaat goedkomen meissie!
No stress!!

Ik moet deze week nog werken en dan heb ik gelukkig vakantie... Ik heb net het ziekenhuis nog gebeld om te vragen of de echo eerder kan maar dat doen ze bij ons niet Ivm met het hartje ze willen zeker weten dat dan het hartje klopt want als het dan niet klopt dan is er iets niet goed...

Maaarrr ik ben positief Hahahahaha

En sollune ook al zenuwen hihi!?

Dank je wel lieve tuinier!!!
Man wat een opluchting dit poeee na vier en een half jaar...
Ben wel erg voorzichtig Hahahahaha maar aan de andere kant het zit diep van binnen dus ik kan heus iets :p

Gisteren hè ik nog even over een test geplast van de action... Bij mijn miskraam had ik lichte streepjes en daar was ik nu weet bang voor toen deze vorige week ook licht waren... Maar twee donkere strepen nu hoor dus ik maak me stukken minder druk al moet ik iedere dag plassen over zo'n stokkie hahaha:-D

Fijne dag vandaag lieverds

Liefsss

Ja ik zou terug mogen komen bij 7 weken, maar de gyn kon niet in die week dus vandaar een week eerder.. Ze zullen wel weten wat ze doen lijkt me. Ik had al wel op internet gelezen dat het kan dat we dan de hartactiviteit nog niet kunnen waarnemen... Misschien moet ik dan later weer terug of zo? Ik zie het dan wel. Voor nu kan ik alleen afwachten en hopen... Ik ga van het weekend ook nog eens testen.

Het was echt een beroerde planning ja om net in deze dagen het forum niet op te kunnen. Ik vond het vreselijk en ik heb het ook ontelbaar vaak geprobeerd haha.
Ik heb vannacht toch zo vreselijk dom gedroomd! Ik was bevallen van een jongetje in het ziekenhuis en ben met een bus naar huis gegaan. In die bus moest ik staan en onderweg bedacht ik dat ik helemaal geen luiers in huis had. Heb m`n zwager op pad gestuurd om luiers te kopen omdat ik niet wist welke luiers ik nodig had. Aan mijn schoonzusje vroeg ik wanneer mijn kindje eigenlijk een fles moest hebben want het was al 6 uur geleden dat hij zijn laatste fles had gehad. Heeft iemand hier een verklaring voor? Dit slaat toch nergens op hahaha!! Dit is de eerste keer (voor zover ik weet) dat ik zo bewust droom over het krijgen van een kindje.
Annemarie en Nonna: genieten!!!!!

Tuinier
Dat had ik ook vorige week ineens!!
Ik droomde dat ik een test deed ik ben wakker geschrokken en heb meteen een zwangerschapstest gedaan daarop kwam een licht positief plusje tevoorschijn...

Ik had ook graag bij zeven weken die echo gehad baal ervan... Maar komt goed

Dat weet ik nog Annemarie! Daar moest ik aan denken toen ik wakker werd vanmorgen. Hebben jullie zelf al een ongeveer uitgetelde datum uitgerekend?

Ik zal ongeveer 12 maart uitgerekend zijn, een paar weken na mijn dochters verjaardag hahaha :pDie is 21 februari geboren, ik was toen officieel 27 februari uitgerekend dus iets eerder...Ik had toen het HELLP syndroom dus het werd een keizersnede nadat ik eerst werd ingeleid..
Maakt me niks uit dit frummeltje moet er gewoon gaan komen hoppa :pIk durf nu al wel wat naar kamertjes te kijken enzo om alvast ideeën op te doen en na de echo gaan we op pad!Stukje bij beetje word ik steeds gelukkiger ook al was ik dat enorm, dit is toch de kers op de taart zeg maar ;-)Man dat gejank steeds hahaha sentimenteel hoor poeee heb jij dat ook nonna??
Ik zal als mijn digitale test binnen is met de aantal weken die meteen doen dan ben ik benieuwd hoeveel weken er bij mij opstaan ...
Word wat die vijf dagen in een tentje op een luchtbedje hihi bijna vakantie heerlijk!Ik heb mijn schoonmoeder meegevraagd naar de echo dus die gaat mee...
Verder kon ik nog niet tegen iedereen me mond houden dus er zijn er al een aantal die het weten! De mensen die altijd hebben meegeleefd sowieso plus wat familie..
En natuurlijk jullie lieverds :-D
Hehe weer ff vrij en morgen een hele dag werken hieperdepiep XD

Ik 13 maart! Maar dat valt op vrijdag de 13e haha!! Maar daar maak ik me niet druk om, 13 is namelijk het geluksgetal van mijn vriend dus dit is eigenlijk best een toepasselijke datum.
Lekker hoor Annemarie met vakantie gaan, ff alles vergeten en gewoon genieten! Ik heb toevallig deze week een week vrij, dat komt ook best mooi uit.
Ik heb toevallig gisteren wat zitten googlen naar kinderwagens en kinderkamers, gewoon om een idee te krijgen van wat het nou allemaal kost en zo. Maar ik durf echt nog niks aan te schaffen hoor! Daar wacht ik mee tot we die 12 weken zijn gepasseerd.
Ik kan niet wachten om het tegen mijn moeder en vriendinnen te vertellen! Maar we willen echt eerst die zekerheid van de echo met 6 weken, vooral vanwege dat bruin slijmverlies wat ik heb. Dat maakt toch dat ik nog niet helemaal blij kan zijn en gewoon nog niet kan geloven dat het deze keer goed gaat. Maar ik hoop het natuurlijk wel ontzettend en ik probeer te genieten.
Dat kan ook nog best want ik voel me verder prima. Wel zere borsten, en moe, en soms misselijk als ik iets eet maar niet lang hoor, en oh ja: enorme honger!!
Annemarie ik ben ook enorm emotioneel. Ik zag toen straks "say yess to the dress" te kijken en daarbij zat ik ook alweer te huilen, en later bij een lied van Maria Mena ook weer. Maar het is gewoon een achtbaan van emoties, want soms voel ik me juist heerlijk en zie ik het allemaal toch best positief, maar een moment later zit ik in zak en as en reken ik er al op dat het toch nog ergens fout zal gaan...

Terug
Bovenaan