Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh Nonna jij ook! Proficiat meid.. Pff ben echt zo blij voor jullie begin spontaan te janken haha. Ken jullie niet eens, maar jullie verhaal wel dus doet me toch wat.
Lieve meiden geniet ervan zeg..

fijn dat we het forum weer op kunnen!

En inderdaad jullie moeten wel blijven hoor! Kan jullie nu al echt niet missen!

Ik zenuwen? Ehm.. Kon niet wachten dus heb getest, maar niks.
Niet erg hoor, eerste keer, week ziek geweest dus geen zin in sex gehad haha.
Ben nog niet ongesteld, ben benieuwd wanneer dat komt.

Lekker tuinier vakantie! Ik nog drie weekjes.

Maar lieve nonna dan ben jij ook 5 weken en 4 dagen zwanger nu toch?Ik heb net het ziekenhuis gebeld daarover omdat de sites verschillende dingen aangeven...Maar hun zeiden 29 mei is de eerste dag van je laatste cyclus dus dan ben je nu ruim vijf weken!Dan geld dat voor jou ook ik had donderdag mijn NOD...Ze zei ook van als jij de echo krijgt ben je 8 weken en en zes dagen zwanger..
Ik snap je gevoel echt...en ook ik schaf niks aan tot ik de 12 weken ben gepasseerd anders lijk ik op die gekke buurvrouw van me en die heeft namelijk al alles aangeschaft terwijl ze niet eens zwanger is !!
Komt goed lieverd echt al zeg je hier toen keer hetzelfde ik en de rest zullen je zeker steunen en een positief gevoel geven!!
Liefss

@sollune
Dat zegt niks hahaha ik had vorige week dinsdag 1 positieve test en 1 negatieve ze zijn inmiddels allemaal dik positief!
Ik ga duimen hahah gezellig allemaal janken :pnee maar ik ga ook niet op dat zwanger zijn forum zitten daar heb ik niks met die mensen en met jullie juist wel :-D

Maar mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is een week later geweest dan die van jou, namelijk op 6-6! Dus dan klopt 4 weken voor mij en 5 weken voor jou!
Ennuh Sollune, ik ga nergens heen hoor, ik blijf hier lekker op dit forum plakken! Ik wil ook nog graag meemaken dat jij positief test namelijk, en Rjamm, en Tuinier, en Supertje en al die anderen!!

Haha aahhh gelukkig!

Nou ik ben wel al een hele tijd moe en duizelig en en emotioneel.
Mja kan van alles zijn natuurlijk. Dat ik dan maar gewoon snel ongesteld mag worden. Gekke testen..

Jouw buurvrouw heeft wel heel goede hoop he... :\ haha

Sollune, donderdag is jouw nod he!! Ik heb goede hoop voor je hoor. Zoals je merkt is juli gewoon DE maand! Haha... Het wordt tijd dat wij allemaal doorstromen en plaatsmaken voor de nieuwe mama's-to-be haha...
Ik lees net pas alle gezellige klets terug over hoe jullie je vriend/man hebben leren kennen.. Maarruh annemarie PARTYFLOCK! Hahaha dat waren nog eens tijden! Bestaat het eigenlijk nog wel?
Ik ken mijn lieve vriend van de zomer 10 jaar via een gemeenschappelijke vriendin. Moeilijke start gehad, hij was in de bloei van zijn leven (17) en had helemaal geen zin zich te binden, had al een vaste verkering gehad van zijn 14e tot 16e en wilde lekker vrij zijn. Maar de aanhouder wint en hier zijn we dan nog steeds dolgelukkig met elkaar.
Hij vindt het ook fantastisch dat ik nu zwanger ben, hij kust mijn buik al en zegt dan dat dat kleine hummeltje lekker moet blijven zitten... Het is zo gewenst hier!

Haha klopt, normaal werd ik altijd op zondagavond/ maandagochtend. Kon gewoon niet wachten.. Erg hè.. Komt omdat mn vriend door mn vermoeidheid ook denkt dat t raak is dus ik zo nee joh, ik test wel.. Nja oké nog een paar dagen wachten dan haha.

Wat lief Nonna je vriend! Mijn vriend gedraagd zich nu al zo lief over "ons kind" met toekomst praat.. Word ik echt week van haha, hij gaat zo'n lieve papa worden :)

Er kan nog van alles gebeuren Sollune, met nog 3 dagen tot NOD! Ik merkte het ook aan de moeheid, een zwaar gevoel in mijn buik, duizelig zo nu en dan, en HONGER!!! Ik heb zo'n ongelooflijke honger steeds dat ik me dadelijk gewoon dik eet!
Ja erg lief he, kan ik ook helemaal bij wegzwijmelen de gedachte dat mijn vriend een papa wordt!

Terug
Bovenaan