Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Haha zolang je niet drie x per dag naar de Mac gaat Nonna ;p
Wel lekker trouwens een weekje vrij hoor, kun je lekker ontspannen!
Ga jij nog op vakantie trouwens??

Wat grappig eigenlijk ik heb juist geen eetlust XD
En ineens kan ik heel bewust die gezonde keuzes maken... Daaraan merkte ik het dit keer normaal als mijn cyclus komt ben ik een hol vat

XD

Hopelijk blijft dit zo maar ik heb van mezelf teveel vet op de buik dus frummel zal daar wel van snoepen denk ik hihi

Sow ik ben net lekker met manlief wezen douchen... Want ik durfde echt niet te sexen maaar dat heb ik net overwonnen geloof ik Hahaha
Ik zei wel God als het maar blijft zitten nu... Stom hè die gedachtes...

Heb nu een weekje, en dan werk ik de zomervakantie door, en daarna heb ik echt lekker 3 weken en ga ik 12 dagen naar Spanje! En dan had ik uitgeteld; als ik dan in Spanje zit ben ik 12 weken zwanger en mag ik het van de daken schreeuwen! Maar als ik dan terug kom op het werk, ben ik er al weer bijna 15, en dat zou grappig zijn want dan ga ik misschien met een nog niet zo dikke buik weg, en kom "zwanger terug". Hahahaha

Hahahahaha Annemarie!!! Too much information hahaha!!! Nou daar zal 'ie wel tegen kunnen hoor!

Hahahahaha Jaaaa sorry Hihihi

Dat zal toch wel moeten Ja haha :p

Haha Nonna, ineens zwanger terug ik zie t voor me :D
En Annemarie, je hebt vast genoten hahaha

Ik heb mij collega's ook nog niks verteld en ik heb aankomende zondag vakantie drie weken en ik kom dan zwanger terug hatzeee hahaha

Jaaa sollune toch wel het is een stukje gevoeliger nu hahahah

Terug
Bovenaan