Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ik wilde net hetzelfde typen Hahaha XD
@
Prinsesl

Jaaaa partyflock en daar een goeie vandaan halen is knap :p

Dames...
Mijn man liep me uit te dagen om nog ff een keertje te testen... Vandaag is officieel mijn nod dag namelijk...
Ik had alleen nog zo'n gare action test liggen dus ja dan maar die...
En hij is toch echt positief, niet een dikke tweede knalstreep nog maar een licht tweede streepje...

Zaterdag knal ik er een digitale tegenaan, dan mag ik verdomme hopen dat deze aangeeft zwanger want ik krijg nu wel een dejavu... Toen ik die miskraam kreeg bleven die stomme streepjes licht en werden niet donkerder dus je snapt mijn frustratie enigszins denk ik...
Blijft natuurlijk apart dat ik nog wel positief blijf testen...

@nonna1988
Succes morgen!!
Liefsss

Inderdaad Annemarie! Pfoee nog even volhouden tot zaterdag!

Het punt is gewoon als het weer misgaat is er weer een maand verloren... Dan mag ik van het ziekenhuis niet spuiten en dan word ik Sagerijnig hoor!

Ik haat het dat dit soort dingen altijd net voor het weekend gebeuren... Ik denk dat ik morgen meteen het ziekenhuis bel... Dan vraag ik meteen om een bloedtest want ik wil van die stress af of het wel of niet goed zit...
En stress is ook niet goed..

Soms baal ik echt van die miskraam anders was ik nu stukken relaxter hierover...
:-(

Hoi allemaal,
Worden jullie ook zo gek van steeds een error? Ik wil al dagen inloggen maar het lukt niet. Nu via veel omwegen ben ik er.

Hoe is het nu met jullie? Voor vele spannende dagen. Ik ben erg benieuwd naar jullie.
Hopelijk kunnen jullie ook weer inloggen.
Heel veel sterkte allemaal.

Ik nu erg ontspannen en dat werkt goed. Hoop het nog twee weken vol te houden die ontspannenheid. Dan drie weken vakantie.
Ik tel de dagen voordat mijn mannetje weer thuis is. Nu nog 12 dagen en dan is hij er weer na 6 weken.

Heel veel sterkte en ik denk azn jullie. De maande Juli blijf ik een mooie maand vinden....,

Heyy RJAMM!
Ik kan nu pas inloggen verdorie!Nou ik heb vandaag weer positief getest op de clear bleu digital...ZWANGER!!!Gisteren heb ik het ziekenhuis gebeld, ik mag pas 29 juli voor een echo...Het is zo spannend, ik voel me juist supergoed...Niet misselijk geen mega zere boobs ofzo gewoon lekker ...Daarom word ik dan een beetje onzeker op de een of andere manier...
Maar ik ga gewoon blij zijn ik kan er niks meer aan veranderen en nu op naar de eerste echo!!
Ik tel met je mee deze weken meissie ;-)
Liefsss
Annemarie

Annemarie serieus?! Ik krijg t er gewoon warm van meid..
Kan ik je al feliciteren? Of wachten we de echo af .. Oee hoe voel je je nu?

En ik kan ook nu pas weer inloggen! Kheb n mailtje gestuurd erover.
Was super irri ja.

Jaaa serieus!!Hahaha het punt is ik voel me erg goed...alleen ontzettend moe...Mijn moeder is hier nu die zegt ik kan het heel goed aan je gezicht zien..Dus ja je mag me feliciteren en dan gaan we samen duimen voor een fantastische echo goed??En nu ga jij ook verdorie positief testen :p
@NonnaMeisje hoe is het met jou???? Ik ben zo nieuwsgierig hihi
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar ouders voor nu over die error mijn god want ik heb zo de zenuwen en dan moet ik met jullie beppen en als dat dan niet gaat man man...

Dan, Annemarie, van harte gefeliciteerd :D dikke smakkerd! Vind t zo leuk!
: )
haha, ik ga denk ik dinsdag of woensdag testen als ik nog niet ongesteld ben..
Ik ben ook zo benieuwd hoe t met Nonna is..

Annemarie geniet van dit heerlijke gevoel hè!

Terug
Bovenaan