Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Jeetje wat vervelend dat ik nu pas weer op het forum kan...
Maar bedankt sollune :-D

En jij veel succes de komende week!!
*duim*

@nonna1988
Vertellll ik ben zo nieuwsgierig!!

Liefs Annemarie

Lieve @annemarie31,

Wat geweldig nieuws van harte gefeliciteerd !!!!!! De tranen lopen over mijn wangen. Wat heb je er voor moeten strijden en zo verdient!!!
Ik hoop dat je nog wel op het forum blijft. Ik moet zeggen je anders erg te missen!!! Jij en alle anderen geven me zo'n steun.
Liefs Renate

Hoe is het met jullie allemaal? Zou Juli echt onze maand worden?

Gelukkig weer op forum. Ik werd echt gek toen ik niet met jullie kon praten.

Annemarie, ja!!! Van harte gefeliciteerd!! Super zeg!!! Ik ben enorm blij voor je! Ik kon dagenlang niet inloggen en dat was erg frustrerend!!29 juli voor een echo? Dat zal wel lang duren voor je denk ik haha. Geniet er lekker van!!
Voor mij morgen dag 28. Vanmorgen stiekum al getest (met zo`n stomme Action) maar nog negatief. Ik weet ook niet precies wanneer m`n NOD is.

Pff komen jullie t forum ook steeds niet op? Ik laatst even en toen lag ie er alweer uit. Ik was benieuwd hoe t met iedereen ging, maar als niemand t forum op kan valt er natuurlijk weinig te lezen.. Hopelijk blijft t forum het nu gewoon doen zodat we weer kunnen kletsen!
Zijn jullie ook zo toe aan vakantie?? Ik anders wel!

Vreselijk he? Ik heb wel 3 mailtjes gestuurd naar de website haha. Kreeg steeds dezelfde foutmelding. Maar nu lijkt de boel eindelijk weer in werking.
Ik ga je jaloers maken.. ik heb vakantie vanaf vandaag (sorry!!) maar ik moet nog wel bezig om mijn laatste verslag van mijn studie af te ronden deze week (maar ik heb geen zin.....)

Lieve lieve allemaal!!!
Wat vervelend dat ik niet op het forum kon!!! Nu net pas weer voor het eerst, ik heb ook twee klachten gestuurd!! Ik kreeg last van afkickverschijnselen!
@annemarie31, gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws joh! Hoe voel je je verder? Jammer dat de echo nog even duurt....
Ik heb net in het andere topic ook geschreven, ik heb afgelopen vrijdag positief getest! Ik ben blij, maar ook bang, ik heb ook last van bruin slijmverlies steeds..... Met mijn miskraam in maart nog in mijn achterhoofd hoop ik op een goed einde. Ik mag gelukkig wel al volgende week vrijdag 18 juli voor een echo met 6 weken. Als dan alles nog goed is, vertellen we het onze ouders en goede vrienden en hoop ik dat ik wat meer kan genieten en wat minder kan stressen. Ik ga vaak naar de wc om te kijken of ik nog bloed of slijmverlies heb... Ik hoop dat het snel helemaal ophoudt. En dat dat kleintje ook hier lekker blijft zitten!!!

@RJAMM
Dank je wel :-DMaar ik ga jullie echt niet verlaten hoor!! Ik heb ondertussen echt wel zenuwen namelijk...Ik voel me harstikke goed en dat vind ik dan ook enigzins verontrustend ofzo...Gisteren had ik zo'n dag van jaaaa ik ben gewoon zwanger hoppaa!Vanochtend sta ik dan op, na een veel te korte nacht en denk ik hoe zxit het allemaal van binnen?

@nonna1998Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Door je afscheiding kan ik me voorstellen dat je onzeker bent. Fijn dat je zo snel al mag komen voor een echo en hopelijk kun je dan met een gerust hard het blijde nieuws vertellen!
@annemarie31Nee, je mag ons ook niet verlaten. Het is veel te gezellig (en een zeer goede afleiding...)!

Terug
Bovenaan