Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dat zou goddelijk zijn! Maar ja dat duurt weer ff het is maar goed dat ik er nog eentje zou willen als mij dat gegund is Hahahahaha

Jaaaa ik weet het meis ik ga morgen echt bellen :p :p :p :-D
Fc

Stom toetsenbord ik was nog niet klaar maar fijne avond ladies!

@Rjamm balen meid ik zie het net staan!

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden weer. Ik ben inderdaad op de goede weg.
Helaas bij opstaan vanmorgen mijn eerste tekenen en dat heeft zeker doorgezet.
Nou dat dacht ik wel maar toch even slikken. Over twee maanden dan maar weer.

@missm heb een volslank figuur hahahah. Nee heb geen kont of benen. Maar een spekrug en een te grote voorgevel. Maar mijn bmi is 24,5. Dus precies binnen de norm. Maatje 36 van broek en 46 van blouse.

Haha iedereen die weet wat het wordt. Mooi is dat. Hebben jullie al op de Chinese kalender gekeken wat het wordt :p Kan natuurlijk nooit want t ligt toch echt aan de man geloof ik :D
Maar wel grappig om te kijken of t straks "klopt".

Annemarie t gaat wel. Kwam gister thuis van m'n werk en ik moest meteen overgeven. Denk dat t nu ook teveel is met reizen: fietsen trein lopen. In combi met de moeheid. Vandaag vrij want stonden boventallig! Nu niet erg maar hopelijk trekt t weer aan. Gister 5 ouders gesproken waarvan twee dinsdag de opvang stopzetten en drie op donderdag.. Vet balen dus.
M'n naaste collega's gister verteld, die gezichten haha waaaaatttt?!!! Zo blij haha heerlijk. Ook m'n leiding gevende verteld. Zij reageerde zo lief. Zij ook, wie had dat verwacht hè 3 jaar terug.. (Toen ik net vrijgezel af was).

Wow supertje 3 en 6 kilo, damn.

Heel jammer RJAMM. " gelukkig " had je het zelf verwacht ivm de stress. Nou kom deze maanden maar even helemaal tot jezelf. Even wat afleiding zoeken voor zover dat lukt en over twee maanden maar weer hè X

Fijne dag ladies

Hey dames!

Nou de update van de verloskundige... Helaas mag ik daar niet volledig blijven... Mijn bloeddruk was net 142/92 en dat in combinatie met mijn achtergrond van hellp is niet verstandig om alleen daar te blijven..
De verloskundige belt mij vanmiddag om te vertellen wanneer ik volgende week naar de gynaecoloog mag :)

Ja balen doe ik wel hoor! Ze wilde met de dopler het hartje luisteren nou dat lukte niet, ze zette de echo aan en toen moest ze zo lachen het kindje is alive en kicking zei ze en letterlijk ook! Kindje was echt druk en ik meen het ook echt soms zachtjes te voelen aan de kleine plopjes... Dit is voor mij natuurlijk de tweede en Jill voelde ik al met 14 weken dus je weet precies waar je op moet letten...

Dan ga ik ff verder met de belasting administratie (vreselijk!) kinderopvang Hahaha herkenbaar voor sollune :p

Fijne dag dames! Liefsss

He balen annemarie maarja wel fijn dat ze goed op je letten.Nou hier ook al zon drukte schopper op de echo. zwaaien met armen en benen en draaide helemaal om zn as zo leuk. ze legde alles goed uit en liet zn beentjes zien en zn armpjes en zn rug en gezichtje helemaal leuk.
belde nu weer naar starr voor combinatietest kan ik maandag terecht maar niet echt heel erg in de buurt... stomme mensen. als ik gewoon vorige week een afspraak had kunnen maken had ik vast gewoon terecht gekund. ag ja tis gelukkig maar half uurtje rijden maar wel eind van de middag dus in de spits :-(
Leuk van je collegas sollune en fijn dat je vrij was vandaag, maar wel balen idd dat het zo terug loopt.
ik heb koppijn weer niet normaal... toch maar een pcm scoren zo, probeer het elke keer uit te stellen maar tevergeefs.
tot forums... ;-) haha

Aahh twee drukke kleine kanjers! Leuk!
Annemarie je moet me even uitleggen over hellp. Waarom bij gynaecoloog?

En balen MissM dat t nu niet in de buurt is. Wat gaf bij jullie trouwens de doorslag voor de combinatie test? Jullie zijn nog jong, zit t in de familie? Misschien heb je t al eens gezegd..

Ik werd 12.30 gebeld door teamleider of ik alsjeblieft kon komen werken op een andere locatie vandaag, ze zaten erg omhoog. Ik zo ja is prima maar geef me even tijd om om te schakelen en aan te kleden haha. Was wel even balen want ik lag half slapend op de bank.. En ook nog druil weer hielp niet echt mee. Maar mag nu do of vrij. vrij zijn. Ze was heel verontschuldigend aan de telefoon dat wel en ik mocht nee zeggen, mja doe je dan niet hè.
Vanavond maar vroeg naar bed!

Terug
Bovenaan