Heejj Nonna. Wat heerlijk dat alles zo goed gaat en je lekker kunt genieten nu en iedereen t weet! Zie je al goed een buikje?
Spannend wat het wordt hè. Gaan jullie t anderen vertellen of houd je dat voor jullie zelf. Ik had ook zo'n 9 mndboekje gezien, twijfelde nog om m te halen, misschien na de echo over kleine twee weekjes.
Gister m'n vader en zijn vrouw verteld. Ze waren ontroerd. En m'n pap (net als ik haha) voorzichtig blij. Maar hij ziet t opa zijn helemaal zitten. Hij had nooit gedacht ooit nog opa te worden dus nu kan die dat gevoel laten gaan
Verder heb ik gister eindelijk weer een goede dag gehad. Ondanks misselijk in de ochtend en op de terug weg in de auto. Voelde weer een beetje energie en dat was fijn! (Voel me zo saaiig de laatste tijd).
Nonna een hele fijne vakantie!!
Daantje ik ben heel benieuwd deze maand voor je
En annemarie je baas nu verteld. Ik las ergens dat dat ook pas heel laat mag haha echt een maand van te voren pas, dacht doet toch niemand! Ik vertel t m'n leidinggevende denk ik bij een week of 11 ofzo.
En qua uren werken zit ik ook te denken.
Nadeel: ik werk de middagen, wat meerkomt op ma 4uur, di 5uur, woe 7 of 7,5uur do 4,5uur en om de vrijdag 6 uur. Wat gemiddeld iedere week dus 26,5. Dat is minimaal en er komt vaak meer bij door taken, overleggen vakanties studiedagen ed.
Dat is dus al parttime. Als ik straks kies om 3 dagen te werken (ma,di,do) houd ik maar 13,5 over. Groot nadeel bij t werken bij de bso.. Ik zou t liefst di, woe ,do werken ook voor de uren op woensdag. Maar dat mag niet.. Stom! Voor de structuur zeggen ze.. Terwijl ik ma tm do gewoon op dezelfde locatie werk en ma di do mag dan wel.. Nja, kijk wel.. Ik wil echt niet 4 dagen werken als we een kind hebben.. M'n vriend wil waarschijnlijk wel op maandag stoppen, schoonmams wil twee middagen oppassen en dan hebben we geen opvang nodig, scheelt weer kosten!
Tis nog wel ver weg maar moet wel worden geregeld en over worden nagedacht haha.
Fijne dag!