Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@tuinier. Die opgeblazen buik wordt over een paar weken weer minder hoor. Ik deed elastiek door het knoopsgat in het begin. En kon vervolgens mijn eigen broeken weer dicht krijgen na een paar weken. Tot 32 weken bij de oudste en 30 weken bij de jongste hahahha. Toen werd het pas tijd voor zwangerschapskleding.

@ Rjamm vervelend meid dat je zo'n periode achter de rug hebt. Lijkt me lastig als je man iedere keer langere periodes weg is.

Zo supertje dan was je ook niet veel aangekomen zeker??? Ik ben wel een beetje bang dat het snel gaat ben net 10 kilo kwijt en snoep nu wel echt weer terwijl jk dat 9mnd lang niet deed. Moet ff streng zijn voor me zelf.
Was bij nummer nr 1 20 kilo aangekomen en wil kk nu niet!

Ik draag nu alleen de wat wijdere modellen spijkerbroek. Boyfriend zal ik maar zeggen.

Sollune op belastingdienst site kan e uit rekenen hoe veel jullie terug krijgen.

Straks naar Bekkentherapeut. Ze is terug van verlof!!!! Eindelijk! Ben benieuwd wat ze voor me kan doen! Moet nog zo lang ;/)

Ene denk geen verhoogde kans hoor sollune. Maar deel het gewoon met je vk!

@missm nee inderdaad. Bij de oudste 3 kilo en de tweede 6 kilo. En dat zonder misselijk zijn of overgeven.

Zo dan zat ff op zon goedkoop klein tabletje wat ik kreeg bij een abbo op de krant... Typen daarop werkt niet zoals het hoort.

Vroeg of je normaal ook een slank postuur heb dan? Als jk al kijk naar een choco reep ben ik al een kilo zwaarder haha met of zonder zwangerschap! Haha

Zo bij Bekkentherapeut geweest. Moet echt meer oefeningen gaan doen en sporten. Zal in het begin meer pijn opleveren maar anders wordt het heel zwaar rond 20 w al denkt ze dus nu even goed trainen!

Fijne vakantie nonna!
Sow ik was weer even druk druk maar wat een leuk weekend!
Leuk Rjamm dat je er weer bent ik ga hard voor je duimen! Was jou nod niet vandaag trouwens??

@mism
Hahahahaha meid ik heb hetzelfde met eten ik kijk er naar en ben zwaarder! Maar tot nu toe al 6 kg afgevallen... Morgen 11.45 naar de verloskundige dan mag ik me gaan wegen oeuwwww vreselijk!

Ik ben nu lekker 2 daagjes vrij poe wat fijn! Merk wel dat ik nog veel moet ben en mijn banden beginnen steeds meer zeer te doen, ik ga morgen echt ff de bekken fysio bellen ook ik moet er al aan geloven...

Sow supertje wat goed man om zo weinig aan te komen erg knap hahah

Vitanova meid jou nod is ook dichtbij hoe zit het ermee???

@sollune Ow jij werkt best nogal wat! Lekker nadenken over wat je wil je hebt nog ff.. Hoe gaat het verder? Al een beetje gewend aan al die gierende hormoontjes?

@ tuinier
Jaaaa die doek is heerlijk zacht! Maar grappig dat dat over die stank zo verschillend is hihi!
Dat opgeblazen is bij mij alleen nog in de avond mensen vragen zelfs nu Ow an ben je afgevallen!? Wtf denk ik dan Hahaha
Mijn zusje zei gisteren je ziet er echt goed uit het wordt een jongen zei ze Hahahahaha
Ben benieuwd!

Ow ja Mism dat heb ik. Dus ook hè die buikpijn omdat ik nu dus flinke obstipatie heb en die buikpijn is echt zeer pijnlijk!
Ik snap dat je je dan wel ff zorgen maakt ik lig dan gewoon te puffen als er iets onderweg is zeg maar :-(

Nou ga ik ff op het nod lijstje kijken hihi kijken of ik het goed had!

Liefss

Haha leuk he iedereen die weet wat we krijgen. Een collega zei laatst je gezicht is veranderd zachter hahaha... Maar ze kon nog geen zekerheid geven wat het werd meestal weet ze het wel en heeft ze het ook goed ;-))
Ja bel nou die Fysio meis dat zou je tijdje terug al gedaan hebben!!!
Ik stap zo als m'n zoontje op bed ligt gelijk de crosstrainer op!

M'n man kwam thuis met nieuwtje; 18 weken zwangerschaps verlof!!!! Wouw dacht ik maar alleen in cao recreatie :-(( maar wie weet zet he door bij andere cao"S zou wel lekker zijn he dames!

Terug
Bovenaan